کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

وایکامب واندرز 0-5 چلسی

چلسی در اولین بازی پیش فصل خود، به پیروزی پرگل مقابل وایکامب واندرز دست یافت.

 آبی های لندن در اولین بازی پیش فصل خود با ترکیبی بسیار جوان پا به میدان گذاشتند تا در بازی بزرگ داشت مت بلومفیلد ستاره وایکامب واندرز شرکت کنند.  


مورینیو طبق انتظار با ترکیبی بسیار جوان به میدان رفت. تنها بازیکن با تجربه حاضر در ترکیب ابتدایی، مارک شوارزر بود. چلسی با ترکیب مارک شوارزر، ناتان آکی، چالوبا، کریستنسن، تاد کین، ون خینکل، رومئو، لوئیس بیکر، جان سویفت، لوکاس پیازون و پاتریک بمفورد بازی را آغاز کرد، ولی همه این بازیکن ها در نیمه دوم تعویض شدند تا مورینیو از 22 بازیکن استفاده کرده باشد.

در نیمه اول بازی، پاتریک بمفورد سوپر استار چلسی بود. مهاجم 20 ساله چلسی ابتدا روی سانتر ناتان آکی، بازیکنی که امشب دفاع چپ چلسی بود دروازه وایکامب را به زیبایی باز کرد. در دقایق آخر بازی نیز توپ را از روی خط دروازه بیرون آورد تا شاگردان جوان مورینیو برنده به رختکن بروند.

در این نیمه تاد کین، مدافع راست جوان چلسی مصدوم شد و جای خود را به کرت زوما، خرید جدید چلسی داد.

در نیمه دوم ترکیب تقریبا کاملا عوض شد و سولانکی، ایزی براون، جرمی بوگا، محمد صلاح، نمانیا ماتیچ، ایوانویچ، تری و دا سیلوا به بازی آمدند، در میان این نیمه نیز دروازه بان جوان چلسی، میتچل بینی به جای مارک شوارزر وارد بازی شد و هاتان نیز جای اوریول رومئو را گرفت.

نیمه دوم چلسی بسیار درخشان تر ظاهر شد. ابتدا ماتیچ با پاسی دیدنی دا سیلوا دفاع چپ جوان چلسی را از چپ راه انداخت و این بازیکن با پاسی دقیق ایزی براون، مهاجم 17 ساله چلسی را صاحب موقعیت کرد و براون به راحتی و با دقت گل دوم چلسی را زد.

چند دقیقه بعد جرمی بوگا، هافبک تهاجمی 16 ساله چلسی که با ادن هازارد مقایسه می شود، حرکتی تند و تیز طراحی کرد و با ضربه ای محکم قصد باز کردن دروازه وایکامب را داشت که دروازه بان این تیم به خوبی توپ را مهار کرد و کرنر شد. خود بوگا کرنر را فرستاد که کاپیتان جان تری با ضربه سر آن را تبدیل به گل کرد.

گل چهارم چلسی نیز خیلی زود از راه رسید. بوگای 16 ساله پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و با سانتری خارق العاده ایوانویچ را با دروازه وایکامب تنها گذاشت و مدافع راست صرب چلسی گلزنی کرد تا بوگای جوان فعلا 2 پاس گل به نام خود ثبت کند. این بازیکن خارق العاده بود کرد و بارها همچون ادن هازارد مدافعان حریف را با سرعت و تکنیکی باور نکردنی فریب داد تا چشم 8 هزار نفر حاضر در ورزشگاه را به خود جلب کند.

گل پنجم چلسی هم در آخرین دقایق بازی به ثمر رسیده شد که زیباترین گل بازی بود. محمد صلاح حرکت کرد، توپ را به سولانکی 16 ساله سپرد، این بازیکن توپ را خارج از محوطه برای ایزی براون کاشت و مهاجم 17 ساله چلسی با ضربه ای فنی به زیبایی هرچه تمام کاری کرد که گلر تنها نظاره گر حرکت توپ باشد و اینگونه گل دوم خود و گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.

در این مسابقه تک تک بازیکنان چلسی فوق العاده ظاهر شدند، خصوصا جرمی بوگا، پاتریک بمفورد و ایزی براون، همچنین کرت زوما در کنار جان تری و همچنین کریستنسن عملکرد بسیار خوبی در قلب خط دفاع داشتند.

دیگر ستارگان باشگاه چلسی که در جام جهانی حاضر بودند، هفته آینده به تمرینات چلسی اضافه می شوند. بازی دوستانه بعدی آبی ها مقابل ویمبلدون خواهد بود و همین بازیکنان در آن بازی نیز برای چلسی به میدان خواهند رفت.


منبع: کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد