کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی، رقیب جدی آرسنال برای به خدمت گرفتن خدیرا

سامی خدیرا که احتمالا تابستان امسال مادرید را به مقصد لیگ جزیره ترک خواهد کرد، هنوز تصمیمی برای انتخاب تیم جدیدش نگرفته است. مدیر برنامه های وی نیز با تایید این موضوع اعلام کرد که تصمیم گیری پس از بررسی تمامی شرایط انجام خواهد شد.

آرسنال و چلسی پیشنهادات خود را به سران مادریدی ارائه داده اند و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی خواهد افتاد. آرسنال پیشنهادی 25 میلیون یورویی را برای سامی خدیرا آماده کرده است اما به نظر می‌رسد دستمزد 250 هزار یورویی هافبک آلمانی تبار، برای این باشگاه کمی غیرمعقول به نظر آمده است.  

مدیر برنامه های خدیرا با تایید اینکه هنوز به هیچ پیشنهادی پاسخ نداده ایم به خبرنگاران گفت: "خدیرا یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد. هنوز به پیشنهاد آرسنال پاسخی نداده ایم اما بعید به نظر می‌رسد که آنها بتوانند انتظارات خدیرا را برآورده کنند. به نظر می‌رسد آرسنال توانایی پرداخت حقوق درخواستی خدیرا را نداشته باشد."

نوئبر با بیان این مطلب ادامه داد: "اگر باشگاهی به خدیرا علاقمند باشد در اولین قدم با من صحبت خواهد کرد. همان کاری که باشگاه چلسی انجام داد. پیشنهاد آنها بسیار جدی تر از آرسنال است. صحبت های ما با سران رئال مادرید همچنان ادامه دارد و هیچ تصمیم را مبنی بر انتقال خدیرا به تیم دیگر تایید نمی‌کنم. سامی تازه از جام جهانی برگشته و در حال استراحت است."

به گزارش سایت گل، با توجه به پیوستن احتمالی هم تیمی خدیرا در تیم ملی به رئال مادرید. جایگاه خدیرا به خطر افتاده و وی در صورت ماندن در جمع مادریدی‌ها کار سختی را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی خواهد داشت.

مترجم خبر:طرفداری


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد