کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوئیس: همیشه چلسی را دوست داشته ام

خوزه مورینیو که بدو از ورودش به چلسی اعلام کرد که "من یکی از شما هواداران چلسی هستم" حالا یک طرفدار دیگر چلسی را آبی پوش کرده است.

 فیلیپه لوئیس با مبلغ 15 میلیون پوند از اتلتیکو مادرید به چلسی خواهد پیوست.   دقایقی پیش این مدافع چپ با استعداد و با تجربه در کنفرانس خبری با هواداران اتلتیکو مادرید خداحافظی کرد و به صحبت در  مورد انتقالش به چلسی که به زودی نهایی خواهد شد پرداخت و عنوان کرد که همیشه چلسی را دوست داشته است.

فیلیپه لوئیس که به زودی بازیکن چلسی می شود گفت: "هرگز فکر نمی کردم اتلتیکو را ترک کنم، ولی این تصمیم را گرفتم چون پیشنهاد از طرف چلسی بود."

"تغییر تیم تشنگی تازه و جاه طلبی هایی جدید می دهد و من هم نگران بودم که مبادا در اتلتیکو خیالم خیلی راحت باشد و استراحت کنم. زندگی حرفه ای یک فوتبالیست خیلی کوتاه است و من می خواهم با قدرت و در راهی فوق العاده تمامش کنم."

لوئیس که خود از اتلتیکو خواست که مانع انتقالش به چلسی نشود و درخواست انتقال داد، ادامه داد: "همیشه خیلی چلسی را دوست داشته ام. بازی های زیادی از لیگ برتر دیده ام و چلسی باشگاهیست که می توانید در آن صمیمت و گرمای هواداران را حس کنید."


"وقتی در لیگ قهرمانان به استمفوردبریج آمدم احساس خوبی داشتم و وقتی که پیشنهاد آمد فکر کردم که چلسی تیم مناسبی در انگلیس برای بازی کردن است."


منبع: کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد