کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: فابرگاس از همان اول می‌خواست به چلسی اضافه شود

سرمربی چلسی با تمجید از عملکرد مسئولان این باشگاه در نقلو انتقالات تابستانی عنوان کرد سسک فابرگاس از همان روز نخست می‌خواست به چلسی اضافه شود.
 سسک فابرگاس هافبک سابق تیم بارسلونا اولین بازیکنی بود که این فصل چلسی توانست به خدمت بگیرد. این بازیکن 26 ساله که مدت‌ها در تیم آرسنال بازی می‌کرد ترجیح داد تا فوتبالش را در تیم رقیب توپچی‌ها یعنی چلسی ادامه دهد.  

ژوزه مورینیو درباره تصمیم هافبک جدید تیمش گفت: فابرگاس از همان اول می‌خواست به آرسنال بپیوندد. من 20 دقیقه با او تلفنی صحبت کردم و متوجه شدم که انگیزه زیادی دارد تا به چلسی ملحق شود. همان طور که می‌دانید آرسنال معمولا در زمان نقل و انتقالات تلاش زیادی برای جذب گزینه‌های دیگر تیم‌ها می‌کند اما فکر می‌کنم آرسنال اصلا مد نظر فابرگاس نبود. فابرگاس بازیکنی است که خیلی به درد ما می‌خورد و مطمئنم چلسی باعث خواهد شد تا او بار دیگر ارزش‌های را در جزیره نشان دهد.

چلسی در زمان نقل و انتقالات تابستانی موفق شد سه بازیکن را به خدمت بگیرد. دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی تیم اتلتیکو مادرید، فیلیپه لوئیس مدافع چپ برزیلی اتلتیکو مادرید و سسک فابرگاس هافبک بارسلونا سه بازیکنی بودند که به جمع بازیکنان آقای خاص به چلسی اضافه شدند. در حالی که یک ماه تا پایان نقل و انتقالات تابستانی زمان باقی است، ژوزه مورینیو اعلام کرد کارش در نقل و انتقالات به پایان رسید. او با تمجید از مسئولان باشگاه چلسی گفت: باید بگویم که عملکرد باشگاه در زمان نقل و انتقالات تابستانی بسیار خوب بود. کار ما در نقل و انتقالات تابستانی با خرید فلیپه لوئیس به پایان رسید. باید از مسئولان باشگاه تشکر کنم چرا که هنوز یک ماه تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده اما باشگاه توانست به تمام اهدافش برسد. دیگر بازیکنی به جمع چلسی اضافه نمی‌شود. از همان ابتدا به دنبال این سه بازیکن بودیم و توانستیم ظرف 15 روز هر سه بازیکن را به خدمت بگیریم.

چلسی در حالی سه بازیکن جدید را برای فصل جدید لیگ انگلیس به خدمت گرفت که تیبو کورتووا دروازه‌بان بلژیکی این تیم که به صورت قرضی در اتلتیکو مادرید بازی می‌کرد شب گذشته از هواداران این تیم در صفحه اجتماعی خود در فیسبوک خداحافظی کرد و اعلام کرد به زودی به تیم چلسی اضافه می‌شود.

مترجم خبر:ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد