کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مصاحبه مفصل و پر انرژی فیلیپه لوئیس

فیلیپه لوئیس طبق سنت باشگاه چلسی، پس از امضای قرارداد با باشگاه به مصاحبه ای مفصل با وبسایت باشگاه چلسی پرداخت.

دفاع چپ 15 میلیون پوندی چلسی در مصاحبه ای بسیار انرژیک به هواداران چلسی امید داد که فصل بعد کاپ قهرمانی لیگ برتر را در دستان جان تری ببینند.  

سلام فیلیپه، به باشگاه خوش آمدی، بازیکن چلسی بودن چه حسی دارد؟
"احساس فوق العاده ای دارم، یک ماه برای مذاکره خیلی زیاد است و زمان سختی برای من بود، ولی حالا همه چیز نهایی شده و من بسیار خوشحالم. من واقعا می خواهم پیراهن را به تن کنم و بازیکن چلسی باشم. نمی توانم برای بازی کردن در استفموردبریج صبر کنم و هواداران را برای اولین بار ببینم. واقعا خوشحالم، فقط می خواهم به بهترین شکل برای تیم تلاش کنم و امیدوارانه چند جام بگیرم."

آیا امکانات کمپ تمرینی کوبهام تو را تحت تاثیر قرار داده؟
"کوبهام باور نکردنیست، بهترین مکان تمرینی است که تا به حال دیده ام. خیلی وسیع است، تعداد زمین های فوتبال آن از دستم در رفته. مکان فوق العاده ای برای تمرین کردن است و امیدوارم اینجا واقعا خوشحال باشم!"

با هم تیمی های جدیدت حرف زده ای؟
"نه، هنوز نه. طبیعتا با دیگو کوستا حرف زده ام ولی حالا نمی توانم برای دیدن بقیه تیم بیشتر صبر کنم."

چند سالیست که کنار دیگو بازی می کنی، او می تواند چه کاری برای تیم انجام دهد؟

"اگر دیگو همین الان بهترین شماره 9 جهان نباشد، به زودی خواهد شد. او بازیکنی درخشان با قلبی بزرگ سات. خیلی خوشحالم که او را در کنارم دارم، چون به من کمک خواهد کرد که عنوان یک بازیکن چلسی پیشرفت کنم."

هم وطن هایت اسکار، ویلیان و رامیرس به زودی به تیم بر می گردند، باید مشتاق این اتفاق باشی...

"بله، همه آن ها را به علاوه داوید لوئیز را می شناسم که البته باشگاه را ترک کرده است. با اسکار و رامیرس در تیم ملی بازی کرده ام، ولی با ویلیان نه، ولی او را از قبل می شناسم. آن ها بچه های فوق العاده ای هستند و در چلسی همه ما دوستان خوبی برای همدیگر خواهیم بود."

سبک بازی خود را توصیف می کنی؟
"تلاش می کنم که کامل ترین بازیکن ممکن باشم. باید مدافع خوبی باشم، ولی حمله هم می کنم. با این حال، مهم ترین بخش کار من دفاع کردن است. از جمله بازیکنانی هستم که همه چیزشان را در زمین می گذارند، هرگز مرا در حال قدم زدن در زمین نخواهید دید، همیشه می دوم و تلاش می کنم که به با خشونت ولی جوان مردانه دفاع کنم. در وضعیت های تهاجمی، تلاش می کنم که برای مهاجمان سانتر کنم، ولی همانطور که گفتم مهم ترین وظیفه من دفاع کردن است."

با خوزه مورینیو صحبت کرده ای؟
"بله، کمی در مورد شهر با من حرف زد، در مورد باشگاه و امکانات. صحبت های تاکتیکی در تمرینات گفته می شوند ولی شانس کار کردن با خوزه یکی از دلایل گرفتن این تصمیم جهت پیوستن به چلسی بود و کار را برای تصمیم گیری ساده کرد. او مربی شگفت انگیزی است، همه چیز را برده، هرجا بوده جام گرفته پس می دانم زیر نظرش رشد خواهم کرد و فوتبالم بهتر می شود. واقعا از این که مربی من است خوشحالم."

در اسپانیا لیگ برتر را می دیدی؟
بله می دیدم، بازی های زیادی از چلسی دیدم. از کودکی آرزو داشتم که روزی در لیگ برتر بازی کنم پس وقتی چلسی سراغم آمد تصمیم گیری ساده بود. واقعا این باشگاه را دوست دارم و نمی توانم بیشتر از این برای پوشیدن پیراهن آبی صبر کنم. اتلتیکو دو بار با چلسی در فصل قبل بازی کرد و من باید بازی های چلسی را به دقت می دیدم. در مورد تیم اطلاعات زیادی دارم، در مورد بازیکنانی که رفته اند و بازیکنانی که آمده اند، ولی فکر می کنم ما تیمی بسیار قوی داریم و امیدوارانه می توانیم قهرمان شویم."

فصل قبل ما بهترین دفاع لیگ برتر را داشتیم، مشتاقی کنار جان تری و گری کیهیل بازی کنی؟
"بله، ما هم در اتلتیکو بهترین خط دفاع لیگ را داشتیم و یکی از دلایلی که فکر می کنم چلسی یک گزینه پرفکت برای من بود، همین است. اولین چیزی که تیم به آن فکر می کند دفاع کردن است و این برای یک مدافع باعث می شود که کار آسان تر شود.اگر خوب دفاع کنید، باعث می شود که با قدرت حمله کنید، شاید ضد حمله بزنید، ولی توپ در دست شما خواهد بود، مهم ترین چیز گل نخوردن است."

"می دانم جان تری بازیکن شگفت انگیزی است، مدت هاست که در چلسیست، ولی کیهیل، ایوانویچ و آزپیلیکوئتا همگی بازیکن های بسیار خوبی هستند. می دانم اشلی کول اینجا بود، او در یک سطح بسیار بالا قرار داشت و می دانم که جانشینی او بسیار سخت خواهد بود، ولی هر کاری از دستم بر بیاید انجام می دهم که سطح بالای بازی کول را در چلسی حفظ کنم. فصل قبل تیم از نظر دفاعی فوق العاده بود و امیدوارانه این بار حتی بهتر ظاهر خواهیم شد."

فصل قبل برای شما باور نکردنی بود، لالیگا را بردید و به فینال لیگ قهرمانان رسیدید. امیدواری فصل بعد با چلسی به کجا برسی؟
"فصل قبل فوق العاده بود ولی به چلسی آمده ام که دقیقا همان کار را انجام دهم. می خواهم در لیگ قهرمانان یک پله بهتر کار کنم و در مورد لیگ برتر، باید بگویم بدجور این جام را می خواهم. چلسی برای من بهترین باشگاه جهت حل این مشکل است! ما بهترین مربی را داریم و تیممان شگفت انگیز است، چندین بازیکن طلایی داریم و امیدوارم که هواداران در پایان فصل بعد جام قهرمانی لیگ برتر را در استمفوردبریج می بینند."


مترجم خبر: کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد