کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ویمبلدون 2-3 چلسی

جوانان با انگیزه و با استعداد چلسی به کمک دو تن از بازیکنان تیم اصلی، بازی 2-0 باخته را با برد 3-2 مقابل ویمبلدون تعویض کردند.

 آبی ها در دومین بازی پیش فصل خود در حالی به مصاف ویمبلدون رفتند که همانند بازی قبلی بسیاری از ستارگان خود و خرید های جدیدشان را در اختیار نداشتند.  

مورینیو در این مسابقه ابتدا با ترکیب شوارزر، آکی، کریستنسن، زوما، اینا، ون خینکل، ماتیچ، صلاح، بوگا، سویفت و بمفورد به میدان رفت. حدود ثانیه 40 بازی روی یک ضربه کرنر و بی تجربگی آندرس کریستنسن 18 ساله، چلسی گل اول را خیلی زود دریافت کرد.

در ادامه توپ و میدان در دست چلسی بود ولی نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد کنند تا این که در اواخر نیمه اول زوما که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته بود، مجبور شد بازیکن ویمبلدون را که داشت تک به تک میشد با خطا متوقف کند و یک پنالتی بدهد.

ویمبلدون پنالتی را گل کرد تا بازی 2-0 شود.

در نیمه دوم طبق چیزی که انتظار می رفت، مورینیو تغییرات زیادی در تیم ایجاد کرد. ترکیب چلسی در نیمه دوم شوارزر، ایوانویچ، تری، چالوبا، دا سیلوا، ون خینکل، رومئو، ایزی براون، لوئیس بیکر، صلاح و سولانکی بود. در ادامه بازی نیز هاتان به جای ون خینکل و میتچل بینی به جای شوارزر به میدان آمدند.

حدود دقیقه 70 بازی بودیم که لوئیس بیکر، هافبک 19 ساله چلسی که شماره 10 را به تن می کرد، کرنر را به روی دروازه فرستاد و جان تری گل اول چلسی را زد.

سپس نوبت محمد صلاح بود که باز هم روی پاس بیکر گلزنی کند. وینگر مصری چلسی با ضربه ای دقیق در حالی که تعادل نداشت، بازی را به تساوی کشاند.

در واپسین دقایق بازی بار دیگر روی کرنر ارسالی توسط لوئیس بیکر، جان تری با ضربه سری محکم گل سوم چلسی را هم زد تا آبی ها بازی 2-0 باخته را با برد 3-2 عوض کنند.

در این مسابقه ون خینکل، بیکر، صلاح، تری، براون و چالوبا عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند. بعد از این مسابقه آبی ها پیش فصل اصلی خود را آغاز خواهند کرد و انتظار می رود که بسیاری از جوانانی که مقابل وایکامب و ویمبلدون بازی کردند، دیگر تیم را همراهی نکنند و پیش فصل رده سنی خود را پشت سر بگذارند.


مترجم خبر:chelsealondon.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
هوادار چلسی شنبه 28 تیر 1393 ساعت 22:15

جان تری امسال گل زن لیگ میشه ایول

آره نه باید دیگوکاستا را میخریدیم فقط کافی بود جان تیری را میاوردیم نوک حمله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد