کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژوزه مورینیو: چلسی امسال قوی تر شده است و برای قهرمانی در لیگ و چمپیونزلیگ تلاش خواهد کرد

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم چلسی تأکید می کند که این تیم می تواند عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلستان را از منچستر سیتی بگیرد و در عین حال به مراحل پایانی چمپیونزلیگ فصل جدید صعود کنند.

بنا به گزارش Goal، آبی های لندن فصل گذشته در لیگ انگلستان به رتبه سوم رسیدند و 4 امتیاز کمتر از تیم قهرمان جمع کرده بودند، و در چمپیونزلیگ نیز تیم اتلتیکو مادرید در مرحله نیمه نهایی به مأموریت آنها پایان داد.  

وقتی که در طول تمرینات پیش فصل چلسی در اتریش، از سرمربی پرتغالی پرسیده شد که آیا این تیم می تواند در فصل جدید لیگ برتر، عنوان قهرمانی را از منچستر سیتی پس بگیرد، او پاسخ داد: "اگر من اینطور فکر نمی کردم، به خانه می رفتم و اجازه می دادم که فرد دیگری هدایت تیم را به عهده بگیرد.

مردم می توانند در مورد لیگ های دیگر صحبت کنند اما انگلستان تنها کشوری است که 5 یا 6 تیم در آن می توانند قهرمان لیگ شوند. فوتبال یعنی هر هفته رقابت کردن و این تنها در لیگ برتر اتفاق می افتد. وقتی شما دو باشگاه از منچستر، سه باشگاه از لندن – تاتنهام، آرسنال و ما – به اضافه لیورپول را در لیگ خود دارید، پس همه آنها می توانند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. به همین خاطر است که همه عاشق لیگ برتر هستند.

در چلسی، اگر ما فکر نکنیم که می توانیم قهرمان لیگ شویم، و یا فکر نکنیم که کیفیت انجام این کار را داریم، اینجا نمی بودیم و به سختی کار نمی کردیم. ما به حریفان خود و جاه طلبی های آنها احترام می گذاریم، چرا که آنها هم مثل ما آرزو دارند، اما ما می خواهیم قهرمان لیگ شویم و برای انجام این کار آماده ایم."

مورینیو همچنین معتقد است که با خرید های جدید و قابل دسترس بودن بازیکنانی چون نمانیا ماتیچ و محمد صلاح که در ژانویه 2014 به تیم پیوسته بودند، تیمش می تواند در چمپیونزلیگ نیز نمایش قدرتمندانه تری داشته باشد.

"سال گذشته ما به مرحله نیمه نهایی راه یافتیم و آن یک فصل انتقالی بود. تیمی که به مدت 10 سال گذشته به پیروزی عادت کرده بود، قدم به قدم در حال تغییر است، و ما بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته ایم و تلاش می کنیم که تیم خود را برای دهه آینده بسازیم. ما در حال حاضر تیم بسیار جوانی داریم و با این وجود به مرحله نیمه نهایی رسیدیم و تلاش می کنیم تا آن [چمپیونزلیگ] را فتح کنیم.

به نظر من در این فصل ما قوی تر خواهیم شد، چرا بازیکنان جوانمان با تجربه تر شده اند، به ثبات رسیده اند و برای جنگیدن در مسیر کسب قهرمانی هماهنگ تر شده اند. شما به اطراف نگاه کنید، اسپانیا، آلمان و تیم های دیگر در انگلستان، در حال قدرتمند تر شدن هستند، پول های کلانی صرف می کنند و سعی می کنند که بهترین بازیکنان ممکن را به خدمت بگیرند.

ما با یک هدف به مرحله گروهی رقابت های چمپیونزلیگ وارد خواهیم شد: صعود از گروه. بعد از اینکه به جمع 16 تیم راه پیدا کردیم، خواهیم دید که چه می شود."



منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد