کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 1- ولفسبرگر 1

گل خارق العاده جرمی بوگا در دقایق پایانی بازی برابر آر زد پیلتس، مانع از شکست چلسی در بازی برابر آر زد پیلتس اتریش شد.

 آبی ها در سومین بازی پیش فصل خود به مصاف آر زد پیلتس رفتند، این اولین بازی چلسی در تور اروپایی بود. 

 

مورینیو با ترکیب چک، ایوانویچ، کیهیل، زوما، فیلیپه، ماتیچ، فن خینکل، براون، بیکر، صلاح و بمفورد تیمش را روانه میدان کرد و این در حالی بود که ستارگان بزرگی از جمله تورس، آزپیلیکوئتا، گری کهیل، فابرگاس و کوستا جدای از بلژیکی ها و برزیلی های چلسی، حتی بر روی نیمکت نیز قرار نداشتند چون به تازگی به تیم اضافه شده بودند و مورینیو بیشتر قصد استفاده از جوانان را داشت.

در نیمه اول براون و صلاح موقعیت های خارق العاده ای از دست دادند. عملکرد زوما، فیلیپه و ون خینکل فوق العاده بود و مورد تحسین هواداران قرار گرفتند.



مورینیو در نیمه دوم بوگای 17 ساله را به جای لویس بیکر روانه میدان کرد که بلافاصله این بازیکن جوان خود را به اثبات رساند.

در نیمه دوم آبی ها یک گل از آر زد دریافت کردند. عملکرد چلسی در این نیمه چندان تغیری نداشت و شاید اگر پتر چک حضور نداشت، بازی نتیجه ای دیگر داشت.

در دقایق پایانی ایوانویچ به خط حمله منتقل شده بود و به کمک او بوگا صاحب توپ شد، جوان فرانسوی چلسی به سمت دفاع آر زد یورش برد و به ضربه ای حرفه ای توپ را وارد دروازه الکساندر کرد تا بازی 1-1 شود.

مورینیو در این مسابقه در دقیقه 60 آکی را به جای فیلیپه، رومئو را به جای ون خینکل و سولانکی را به جای بمفورد وارد زمین کرد. سپس کریستنسن جای براون را در دقیقه 77 گرفت و 4 دقیقه بعد ماتیچ با چالوبا تعویض شد و در پایان جان سویفت به جای محمد صلاح به میدان آمد.

بازی بعدی چلسی در تور پیشفصل اروپا، مقابل الیمپیا در روز یکشنبه هفته بعد و در اسلونی برگزار خواهد شد.


منبع:chelsealondon.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد