کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: داشتن چک و کورتوا فوق العاده است

خوزه مورینیو تمایلش را برای نگه دارن هم کورتوا و هم پتر چک اعلام کرد.

پتر چک پس از بازگشت به ترکیب چلسی از مصدومیت وحشتناکی که برابر اتلتیکو برایش پیش آمد، مقابل ار زد پیلتس خارق العاده کار کرد.  

پتر چک، پتر چک است. با این حال هرگز نمی توان از کورتوا که شاید همین حالا جزو 2 دروازه بان برتر جهان باشد چشم پوشی کرد. این درحالیست که تیبوت کورتوا تنها 22 سال سن دارد.

مورینیو گفت: "وضعیت من در این فصل فوق العاده است. داشتن چک و کورتوا، بهترین دروازه بان جوان جهان و یکی از 3 یا 5 دروازه بان برتر با تجربه دنیا فوق العاده است، برای من و چلسی این فوق العاده است."

"هیچ داستانی وجود ندارد. هرکه بازی کند، چلسی در دستانی مطمئن خواهد بود چون هر دو بازیکنان بسیار خوبی هستند."

خوزه در پاسخ به خبرنگار که گفت یکی از آن ها ناراضی خواهد بود ادامه داد: "با این حال هواداران چلسی خوشحال خواهند بود و آن ها از بازیکنان مهم تر هستند. اگر هواداران چک یا کورتوا را داشته باشند، خوشحال خواهند بود چون تیمشان در دستان مطمئنی قرار دارد."

"پنجره نقل و انتقالات باز است ولی من از وضعیت خیلی راضیم. برای مربی وقتی مشکل وجود دارد که بازیکنان خوب ندارد، آن موقع به مشکل خواهند خورد."

"باید تصمیم بگیریم ولی برای این تصمیم گیری ها پول پرداخت کرده ایم و من از وضعیت واقعا راضیم."

"بازی امشب برای پتر فوق العاده بود چون وضعیت سختی داشت. باید دستش را دراز می کرد در یک صحنه دیگر باید با وجود تماس با بازیکن دیگر توپ را مشت می کرد و شانه اش هم در این مسابقه تست شد. وضعیتی را تجربه کرد که نیازش داشت. نشان داد که کامل ریکاوری کرده است."


منبع:chelsealondon.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد