کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: فوتبال در آمریکا پیشرفت کرده است

 فرانک لمپارد که پس از پایان فصل گذشته از تیم چلسی جدا شد به صورت رسمی به نیویورک سیتی در MLS پیوست و در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

به گزارش skysports، فرانک لمپارد دومین خرید بزرگ نیویورک سیتی پس از داوید ویا می باشد و به جمع رابی کین، تیم کیهیل و جرمین دفو که همگی از انگلیس راهی آمریکا شدند، پیوست.  

لمپارد گفت: "من تصور می کنم فوتبال آمریکا در حال پیشرفت است. آمریکا این را در جام جهانی نشان داد. آن ها رکورد بیشترین بیننده تلویزیونی را دارا هستند و من تصور می کنم که آن ها به روند رو به رشدشان ادامه خواهند داد و مردم بیشتری نیز به تماشای فوتبال خواهند پرداخت."

"استاندارد بازی در اینجا در حال پیشرفت است. ما می توانیم به بزرگ شدن آن ها کمک کنیم و من تصور می کنم بیشتر بازیکنان با هیجان زیاد فوتبال بازی می کنند و من مطمئن هستم که مردم بیشتری را به سمت فوتبال خواهند کشاند."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد