کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فرانک لمپارد: باعث افتخار نیویورکر ها خواهیم شد

 هافبک جدید باشگاه نیویورک سیتی، از شروع یک ماجرا جویی جدید می گوید.

به گزارش وب سایت باشگاه نیویورک سیتی، دقایقی قبل، خبر پیوستن فرانک لمپارد به خبرنگاران اعلام شد. وی در کنفرانس خبری که در ساحل منهتن برگزار می شد، به حاضرین گفت:  

"قصد داشتم دوباره خودم را به چالش بکشم. می خواهم رهبری این تیم را چه در خارج از زمین و چه در میدان مسابقه، بر عهده بگیرم. به شهر بزرگی آمده ام و هدفم نشان دادن توانایی هایم به همگان است. من از سالها پیش، رقابت های MLS را در خانه دنبال می کردم و آمدن به اینجا، فرصت فوق العاده ای برایم محسوب می شود. قبلا در هوای گرم و مرطوب بازی کرده ام و مطمئنم که می توانم در اینجا بازی کنم."

"چلسی همیشه در قلب من جا خواهد داشت و برای آنها بهترین آرزو را دارم. به شدت منتظر بازی در زمین یانکی ها هستم. قبلا یک بار در جریان بازی دوستانه، در این استادیوم بازی کرده ام و کاملا تحت تاثیر کیفیت آن قرار گرفتم. آمدن به آمریکا، یک ریسک نیست، بلکه یک ماجراجویی جدید است. برای تجربه کردن همچین فرصتی، همه چیزم را می دهم. من برای نیویورک سیتی خواهم جنگید و کاری خواهم کرد که نیویورکر ها به این تیم افتخار کنند."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد