کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوییس: بازی برای چلسی فوق العاده بود

فیلیپه لوییس ستاره جدید تیم چلسی اولین بازی اش برای این تیم را در دیدار مقابل پلتس انجام داد.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه چلسی، فیلیپه لوییس در تساوی 1-1 آبی پوشان لندنی در استرالیا در کنار ایوانوویچ، تری و زوما در ترکیب خط دفاعی چلسی به میدان رفت و بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت.  

وی در مورد اولین دیدارش با پیراهن تیم چلسی به وبسایت رسمی باشگاه گفت: "این واقعا فوق العاده بود که با پیراهن چلسی بازی می کردم. هنوز در ابتدای راه هستم و طول می کشد تا با تاکتیک تیم آشنایی کامل پیدا کنم، با هم تیمی هایم رابطه بهتری برقرار کنم و با شرایط و جو تیم آشنا شوم. می دانم که در حال حاضر در بهترین شرایط خود از لحاظ بدنی نیستم ولی با تمرینات بسیار سعی می کنم خود را برای شروع لیگ آماده کنم."

وی ادامه می دهد: "نیمه اول بازی آسانی را داشتیم چون توپ در اختیار ما بود و بازی را کنترل می کردیم و من واقعا در سمت خودم خطری را احساس نکردم. ما در مقابل تیم خوبی بازی می کردیم. در نیمه دوم من واقعا خسته بودم و فکر می کنم 60 دقیقه بازی کردن برای من کافی بود. مهم ترین نکته در این بازی برای من این بود که مصدوم نشدم و سالم هستم."

شاگردان ژوزه مورینیو روز یکشنبه در ادامه تور خود در اسلوونی به مصاف تیم المپیک لیوبلیانا خواهند رفت. لوییس درباره این بازی می گوید: "من همه چیز را به ژوزه سپرده ام، اگر او بخواهد 90 دقیقه بازی می کنم. من آماده هستم اما می خواهم از تمام توانم استفاده کنم تا تیمم بازی ها را با برد پشت سر بگذارد."

لوییس همچنین به ستایش بوگا ستاره جوان تیمش می پردازد. بوگا در دیدار مقابل حریف استرالیایی در دقایق پایانی گل تساوی بخش تیم چلسی را به ثمر رساند. فیلیپه در مورد وی می گوید: "گل فوق العاده ای بود! او استعداد فوق العاده ای در دریبل کردن دارد. ضربه پایانی اش نیز فوق العاده بود. او شایسته حضور در ترکیب بود زیرا در تمرینات نیز خوب ظاهر شده بود."

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد