کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چک: نمی خواهم نیمکت نشین باشم؛ تمام تلاشم را برای حضور در ترکیب به کار می گیرم

 پتر چک دروازه بان تیم چلسی تاکید کرد که وی قصد ندارد در فصل جدید نیمکت نشین باشد.

به گزارش soccerway، پتر چک که از زمان حضورش در تیم چلسی در سال 2004، دروازه بان اول آبی های لندن بوده است، اکنون برای جایگاهش باید با تیبو کورتوا که طی فصول اخیر به صورت قرضی در تیم اتلتیکو مادرید عضویت داشت، مبارزه کند.  

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی اخیرا از حضور همزمان چک و کورتوا در چلسی سخن گفته بود، اما با توجه به صحبت های چک شاید او باید در برنامه های خود تجدیدنظر کند.

این دروازه بان 32 ساله پس از تساوی 1-1 تیمش در مقابل ولفسبرگر در اردوی اتریش گفت: "من نمی خواهم نیمکت نشین باشم. من تمام تلاشم را برای انجام هر گونه کاری در این تیم به کار گرفته ام. من نمی خواهم در مورد اما و اگرها صحبت کنم. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد."

"شما می دانید که من همیشه بهترین عملکرد را به نمایش گذاشتم و بدیهی است که باز هم قادر به انجام آن هستم. من بهترین بازی خود را انجام می دهم و تمام تلاش خود را برای حداکثر آمادگی در شروع فصل به کار می گیرم."

چک افزود: "بدیهی است که ژوزه مورینیو تصمیم خواهد گرفت و انتخاب خواهد کرد که چه کسی در بازی اول، بازی دوم، بازی سوم و سایر بازی ها به میدان برود. این ما بازیکنان هستیم که باید آمادگی خود را به نمایش گذاریم و سپس او ما را انتخاب کند. من هیچ فرقی نکرده ام. من تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا او من را انتخاب کند."

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد