کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: امیدوارم فابرگاس در چلسی بدرخشد

مورینیو برای پر کردن جای خالی بهترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی، سسک فابرگاس را با انتقالی 45 میلیون یورویی از بارسا به خدمت گرفت و لمپارد امیدوار است که این هافبک اسپانیایی با پیراهن چلسی بدرخشد

 فرانک لمپارد، هافبک سابق چلسی، امیدوار است که سسک فابرگاس در فصل پیش رو نمایش های خوبی در ترکیب آبی های لندن ارائه بدهد.  

لمپارد بعد از 13 فصل درخشان در استمفوردبریج، امروز به طور رسمی به باشگاه نیویورک سیتی پیوست. مورینیو برای پر کردن جای خالی بهترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی، سسک فابرگاس را با انتقالی 45 میلیون یورویی از بارسا به خدمت گرفت و لمپارد امیدوار است که این هافبک اسپانیایی با پیراهن چلسی بدرخشد.

او به خبرنگاران گفت:" من از اینکه بخواهم باعث افزایش فشار روی فابرگاس شوم، متنفرم. همه ما انسان هستیم. او توانایی های خاص خودش را دارد و من هم ویژگی ها خودم را.

این فصل، آغاز یک دوران تازه در چلسی است و من برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. ما می دانیم که سسک بازیکنی در کلاس جهانی است. ما قبلا مقابل هم قرار گرفتیم اما اکنون بهترین ها را برای او آرزو می کنم زیرا همیشه برای چلسی بهترین ها را می خواهم."


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد