کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دیدیه دروگبا: چلسی همانند خانه من است

 فوق ستاره با تجربه تیم ملی ساحل عاج از بازگشت دوباره به تیم فوتبال چلسی بی اندازه خوشحال است.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه چلسی انگلستان، دیدیه دروگبا مهاجم ساحل عاجی و سابق این تیم  پس از امضای قراردادی یک ساله و بازگشت به استادیوم استمفورد بریج در صحبت هایی کوتاه اذعان کرد که این باشگاه برای او همانند خانه اش است.  

"گرفتن چنین تصمیمی برایم بسیار ساده و آسان بود. همگان از رابطه خاص و فوق العاه من با ژوزه و این باشگاه با خبرند.  من واقعا نمی توانستم شانس همکاری مجدد با ژوزه و چلسی را از دست بدهم. چلسی همواره برایم احساس خانه را داشته است و من آمده ام تا به تیم برای کسب موفقیت های حدید  کمک کنم و باید بگویم که برای آغاز فصل جدیدی در دوران بازیگری ام بی اندازه هیجان زده ام."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد