کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اورتون، یوونتوس و وولفسبورگ رقابت برای جذب لوکاکو را آغاز کرده اند

روبرتو مارتینز اعلام کرده امیدوار است یتواند روملو لوکاکو را به طور دائم در اختیار بگیرد.

به گزارش Sky Sports، لوکاکوی بلژیکی فصل گذشته را به عنوان بازیکن قرضی چلسی در گودیسون پارک گذارند و با به ثمر رساندن 15 گل در 31 بازی، به زودی محبوب هواداران تافی ها شد. مارتینز، سرمربی اورتون، که در اردوی پیش فصل اش در تایلند به سر می برد، در مورد اقدام آنها به جذب ستاره جوان گفت: "البته که او را به دست خواهیم آورد."  

شنیده شده وولفسبورگ از بوندس لیگا و یوونتوس از ایتالیا، پیشنهادهایی به ارزش 20 میلیون یورو برای خرید جوان تنومند 21 ساله، ارائه داده اند. نظرسنجی Sky Bet از کاربرانش در این زمینه هم حکایت از پیروزی احتمالی وولفسبورگ در جذب این مهاجم داد. دیتر هکینگ، سرمربی گرگ های آلمانی، در این باره گفته است:

"مهاجمان بزرگی در دنیا هستند و مسلما لوکاکو هم یکی از آنهاست. ما علاقه خود را بروز داده ایم، ولی پنجره نقل و انتقلات تا 31 آگوست باز است و بی شک اگر ما این مهاجم را جذب کنیم شما به عنوان خانواده Sky، از اولین ها خواهید بود که از آن آگاه می شوید."

مارتینز فعلا دو بازیکن جدید به لیست خود افزوده است که شامل هافبک بوسنیایی، بسیچ، و دائمی کردن قرارداد ملی پوش سابق انگلیس، گرت بری، می شود. این سرمربی موفق بعد از شکست صفر به یک تیمش مقابل لسترسیتی در تایلند در روز یکشنبه، گفت:

"هنوز هم دو با 3 بازیکن نیاز داریم و بسیار امیدواریم هر 3 نفر مورد نظرمان را جلب کنیم. با این حال، فعلا در حال مذاکره ایم. امروز هم از شکست مان خوشحال نشدیم، چون باخت هیچ گاه شیرین نیست. به هر حال باید واقع گرا بود، چون در پیش فصل قرار داریم و به ارائه بهترین فرم مان در 16 آگوست، امیدواریم."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد