کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تری: دروگبا همانند گذشته خطرناک و آماده است

مدافع آبی‌پوشان لندنی به حریفان این تیم هشدار داد مهاجم ساحل‌عاجی چلسی همانند گذشته خطرناک و آماده است.

جان تری با تمجید از دیدیه دروگبای 36 ساله که به تازگی با قراردادی یک ساله به جمع آبی‌پوشان لندنی بازگشت، به سایت رسمی این باشگاه گفت: دیدیه هنوز همان دیدیه سابق است.   بازی مقابل او در تمرینات همچنان کابوسی برای ما (مدافعان) به شمار می‌رود. دروگبا هنوز هم به لحاظ فیزیکی قدرتمند، سریع و چالاک است. حضور او  در چلسی مهم است چون  با ذهنیت کسب قهرمانی به تیم ملحق شده و می‌تواند تجربیات خود را به بازیکنان جوان چلسی از جمله  کورت زوما انتقال دهد.


مدافع چلسی تصریح کرد: اینکه بازیکنانی همچون لمپارد و کول را در پیراهن تیم‌های دیگری ببینی عادی نیست ولی به هر حال باشگاه چلسی در حال تحول است و روزی همه ما از این تیم جدا خواهیم شد. حالا نوبت بازیکنان جدید چلسی است تا قهرمانی‌های این تیم را تکرار و هواداران و مالک باشگاه را خوشحال کنند.


اشلی کول در نقل‌و‌انتقالات تابستانی به رم ایتالیا پیوست و فرانک لمپارد پس از 13 سال استمفوردبریج را ترک کرد و به نیویورک‌سیتی آمریکا ملحق شد. لمپارد البته با قراردادی 6 ماهه به طور قرضی به منچسترسیتی پیوست تا شانس بازی مقابل تیم پیشینش در نیم‌فصل اول را پیدا کند.


بنابر گزارش تسنیم، مدافع 33 ساله آبی‌پوشان لندنی  عنوان کرد: اگر هوادار چلسی بودم حتماً تحت‌ تأثیر عملکرد بازیکنانی همچون دیه‌گو کاستا، سسک فابرگاس، فیلیپه لوئیز و بازیکنانی همچون کورت قرار می‌گرفتم.


منبع:شفقنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد