کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو تصمیمش را گرفت؛ کورتوا دروازه بان اول، چک فروخته می شود

کورتوا که بعد از سه فصل درخشان در اتلتیکو مادرید به استمفوردبریج برگشت، خیلی زود توانست اعتماد ژوزه مورینیو را به دست بیاورد

به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، تصمیم گرفت در فصل پیش رو از تیبو کورتوا به عنوان دروازه بان شماره یک تیمش استفاده کند و به همین دلیل، مدیران چلسی به زودی به پتر چک اعلام خواهند کرد که به دنبال یک باشگاه جدید برای خود باشد.  

کورتوا که بعد از سه فصل درخشان در اتلتیکو مادرید به استمفوردبریج برگشت، خیلی زود توانست اعتماد ژوزه مورینیو را به دست بیاورد و این به معنای پایان حضور یک دهه ای پتر چک در جمع آبی های لندن خواهد بود. . کورتوا که شب گذشته در دیدار مقابل سوسیه داد هم در ترکیب اصلی آبی ها قرار گرفت، قرار است در اولین دیدار فصل جدید چلسی برابر برنلی هم از ابتدا به میدان برود.

از سوی دیگر، تنها یک سال از قرارداد چک با چلسی باقی مانده و مدیران چلسی نمی خواهند او را در تابستان آینده به طور آزاد از دست بدهند. باشگاه لندنی برای فروش او 12 میلیون یورو می خواهد. رئال مادرید، پاری سن ژرمن و موناکو باشگاه هایی بودند که شرایط این دروازه بان باتجربه را زیر نظر داشتند اما هنوز هیچ پیشنهادی به طور رسمی به باشگاه چلسی ارائه نشده است.

مورینیو که خود چک را به چلسی آورد، علاقه زیادی به این دروازه بان دارد اما تصمیم او برای فروختن او نشان از این دارد که آقای خاص نمی خواهد حتی یک فصل را هم برای ساختن تیم جدیدش به تاخیر بیندازد.


منبع:آی اسپورت

نظرات 2 + ارسال نظر
hadi پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 20:45

باید منتظر بود به این اخبار زیاد نمیشه اعتماد کرد.

Iman پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 20:33

مورینیو دیگه شورشو در آورده....
آخه چرا چک میخواد بفروشه؟
مگه نمیگفت که دوس داره دوتا دروازبان تراز اول داشته باشه؟
امیدوارم این خبر کذب باشه

مورینیو میخاد تیم را به کلی عوض کنه و تو این راه سابقه یه بازیکن براش زیاد اهیمت نداره براش مهم عملکرد فعلی یه بازیکن است گرچه چک عملکردی عالی داره اما فک کننم مورینیو بیشتر به کورتوا علاقه داره تا چک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد