کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دمبا با: مورینیو برای بازی دادن به بازیکنان، سوابق آنها را نگاه می کند، نه آمار را

این مهاجم سینگالی که فصل گذشته نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی چلسی پیدا کند، در این تابستان راهی بشیکتاش شد.

 دمبا با، مهاجم سابق چلسی، با انتقاد از ژوزه مورینیو، سرمربی آبی ها، ادعا کرد که این مربی، برای استفاده از بازیکنان، تنها به سابقه آنها نگاه می کرد، نه عملکردشان در بازی ها.  

این مهاجم ساحل عاجی که فصل گذشته نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی چلسی پیدا کند، در این تابستان راهی بشیکتاش شد. او که فصل گذشته چند گل مهم برای چلسی به ثمر رساند، معتقد است مورینیو زمان کافی برای اثبات خودش در اختیار او قرار نداده است.

او به دیلی میل گفت:" گاهی اوقات، وقتی در باشگاهی با ستاره های بزرگ هستید، نام ها بیشتر از آمار اهمیت پیدا می کنند. متاسفانه، در مورد من هم این اتفاق رخ داد. اما من خوشحالم که از نیوکاسل به چلسی رفتم و آن نمایش ها را ارائه دادم. من دوستان زیادی در استمفوردبریج دارم.

ادن آزاد یکی از بهترین دوستان من است. من با برانیسلاو ایوانوویچ هم رابطه نزدیکی دارم. آرزو می کنم آنها قهرمان لیگ شوند."

بشیکتاش فردا شب در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال قرار خواهد گرفت و دمبا با که فصل گذشته در آستانه پیوستن به توپچی ها بود، دلیل نهایی نشدن این انتقال را می داند.

" همیشه گفتم که نزدیک بود به آرسنال بروم. فکر می کنم انتقال انجام شده است و تنها باید در تست های پزشکی شرکت کنم اما این اتفاق رخ نداد. مورینیو به من گفت که چرا این اتفاق رخ نداد. او صادقانه گفت که نمی خواهد به آنها مهاجمی بدهد که می تواند برای شان گل بزند؛ به ویژه با آمدن مسوت اوزیل.

اکنون من باید در چنین دیدار مهمی مقابل آرسنال قرار بگیرم. این دیوانه کننده است اما من افسوس آنچه اتفاق افتاده را نمی خورم."


منبع:آی اسپورت

نظرات 1 + ارسال نظر
soheil دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 15:36

واقعا قبول دارم اندازه تورس به این بازی میدادن الان قهرمان بودیم

من اگه چیزی بگم هوادار های تورس ناراحت میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد