کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بارنلی 1 - 3 چلسی؛ آبی ها به لطف تازه واردها صدرنشین شدند

دو تیم بارنلی و چلسی در آخرین بازی از اولین هفته رقابت های لیگ برتر انگلستان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت آبی پوشان چلسی موفق شدند با سه گل تیم تازه صعود کرده بارنلی را شکست دهند.

در ابتدا نیمه اول چلسی خیلی سریع و طوفانی آغاز کرد و سعی در باز کردن دروازه بارنلی داشت؛ اکثر تلاش های چلسی برای گل زدن توسط دیگو کوستا، آندر شورله و ادن هازارد بود و در طرف دیگر میدان بارنلی علیرغم تلاش های خود موفق نشد چندان بر روی دروازه چلسی خطری را ایجاد کند و به جز یک گل موقعیت چندان خطرناک دیگر بر روی دروازه چلسی خلق نشد.   

در نیمه دوم نیز مانند نیمه اول چلسی تیم برتر میدان بود و دروازه بارنلی را بارها تهدید کرد اما در نهایت موفق نشد دروازه این تیم در نیمه دوم را باز کند. بارنلی نیز که در نیمه دوم تمام توان خود را گذاشت نتوانست حتی عملکرد نیمه اول خود را تکرار کند و در نهایت بازی با نتیجه 1-3 به سود چلسی به پایان رسید. از نکات جالب این دیدار تاثیر گذاری خریدهای جدید چلسی بودند که نشان از هدفمند بودن خریدهای ژوزه مورینیو داشت. 

شرح گل ها: 

اسکات آرفیلد (دقیقه 14): گل اول بازی توسط آرفیلد و در دقیقه 14 برای بارنلی به ثمر رسید. این بازیکن موفق شد با استفاده از پاس متئو تیلر در محوطه جریمه توپ را به گوشه سمت چپ دروازه کورتوآ بفرستد و حساب کار را 1-0 کند. 

دیگو کوستا (دقیقه 17): گل بارنلی خیلی زود توسط دیگو کوستا پاسخ داده شد. این بازیکن موفق شد با ضربه پای چپ خود از میانه محوطه جریمه دروازه بارنلی را باز کند و کار را به تساوی بکشاند. 

آندره شورله (دقیقه 21): تنها 4 دقیقه پس از گل اول چلسی پیش افتاد. این تیم موفق شد روی حرکت خوب سسک فابرگاس و ضربه تمام کننده شورله به گل برسد تا روند بازی به کلی تغییر کند. 

ایوانوویچ (دقیقه 34): ایوانوویچ در همان نیمه اول خیال شیرهای آبی را راحت کرد و با ضربه پای راست خود به راحتی دروازه بارنلی را باز کرد تا کار این تیم تمام شود. پاس این گل نیز مانند گل دوم توسط سسک فابرگاس، بازیکن جدید این تیم داده شد. 

با توجه به این نتیجه و گل زده بیشتر نسبت به منچسترسیتی، چلسی موفق شد صدرنشین هفته اول رقابت های لیگ برتر نام بگیرد. این تیم باید هفته آینده در خانه به مصاف لسترسیتی برود و بارنلی نیز در ولز مهمان سوانسی خواهد بود.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد