کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: بارسلونا استفاده از فابرگاس را بلد نبود

مورینیو مدعی شد که کاملا سبک بازی فابرگاس را می‌شناسد.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی مدعی شد که بارسلونا، راه درست استفاده از فابرگاس را بلد نبود. 

 

فابرگاس تابستان امسال از بارسلونا به چلسی پیوست و شب گذشته در اولین بازی رسمی خود برای چلسی، دو پاس گل به هم تیمی‌هایش داد. عملکرد او مورد تمجید کارشناسان قرار گرفت و ژوزه مورینیو نیز به تمجید از خرید جدید تیمش پرداخت.

آقای خاص در جمع خبرنگاران گفت: " خوب بازی کردیم و به نظر من، سسک فابرگاس بهترین بازیکن زمی بود زیرا او و نمانیا ماتیچ کنترل بازی را در اختیار داشتند و  آن را به حریف تحمیل می‌کردند. آن‌ها نبض بازی را در اختیار داشتند. هر دو مغز متفکر تیم بودند و من از این بابت خوشحال ام، زیرا فصل گذشته ما نمی‌توانستیم مثل امشب بازی را در کنترل خود داشته باشیم.»


مورینیو راجع به احساسش در لحظه خرید فابرگاس گفت: " وقتی بازیکنانی انتخاب اول شما هستند، اشتباه کردن کار بسیار سختی خواهد بود. فابرگاس انتخاب اول ما برای آن پست بود. من خوبی می‌دانم که او چه‌ سبک بازیکنی است، زیرا ما برای مدتی طولانی با هم در یک لیگ بوده‌ایم.
او هم مثل من به اسپانیا رفت، در نتیجه در ۱۰ سال گذشته ما شش یا هفت فصل در یک لیگ بوده‌ایم.

من کاملا می‌دانم که او چه چیزی به تیم اضافه می‌کند. در بارسا او یک شماره‌ی ۹ کاذب، یک شماره‌ی ۱۰ و یک بال کناری بود. اما من و او هر دو می‌دانیم که کدام پست برای او بهترین است و در نتیجه او درست همان کاری را انجام می‌دهد که ما نیاز داریم. او در میانه‌ی میدان بسیار سریع فکر می‌کند و به بازی سایر بازیکنان جهت‌دهی می‌کند. من واقعا از حضورش خوشحالم."


منبع:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد