کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اظهارات جالب اسکولز در مورد مورینیو

هافبک پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: مورینیو مربی بود که خیلی دوست داشتم زیر نظرش کار کنم.

 پل اسکولر اعتقاد دارد، جک ویلشر بازیکن خوبی است ولی از سن 17 سالگی‌اش پیشرفت آنچنانی نکرده است.   هافبک پیشین من‌یونایتد در خصوص سیگار گشیدن این بازیکن جوان گفت: کاری که جک در تابستان انجام داد، به خودش مربوط می‌شود. درست است که او سیگار کشید ولی دنیا که به آخر نرسیده است. 


وی افزود: به یاد دارم زمانی پیش از تمرینات نوبت صبح اتاق رختکن منچستریونایتد پر از دود بود، چون تا لوران بلان و فابین بارتز سیگار نمی‌کشیدند تمرینات خود را آغاز نمی‌کردند. بازیکنان خارجی را هم می‌شناختم که شب قبل از بازی مشروبات الکلی می‌نوشیدند. من به شخصه هیچ وقت اهل سیگار کشیدن نبودم ولی وقتی با خانواده بیرون می‌رفتیم گاهی اوقات بنا به شرایط اقدام به این کار می‌کردم. البته زمانیکه 19 یا 20 ساله شدم و به ترکیب اول تیم منچستریونایتد راه یافتم متوجه شدم که باید رفتار حرفه‌ای‌تر داشته باشم و دیگر سیگار نکشیدم.


پس از اینکه انگلیس از رقابت‌های جام جهانی 2014 حذف شد تصویری از جک ویلشر، هافبک ملی‌پوش آرسنال منتشر شد که در استخری به همراه دوستانش مشغول سیگار کشیدن بود. انتشار این تصویر بازتاب گسترده‌ای داشت به طوری که آرسن ونگر، سرمربی توپچی‌های لندن هم به آن واکنش نشان داد. البته هافبک 22 ساله آرسنال در اظهارنظری ابراز پشیمانی کرد و عواقب اشتباه خود را پذیرفت.


کارشناس شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» بریتانیا همچنین با تمجید از سرمربی پرتغالی چلسی اذعان کرد: مورینیو مربی بود که خیلی دوست داشتم زیر نظرش کار کنم. مورینیو اعتمادبه‌نفس بالایی داشته و همیشه نگاهی رو به جلو دارد. احتمالاً بازیکنان ژوزه از شنیدن صحبت‌های وی سرحال می‌آیند. مورینیو مربی بزرگی است و هدایت چندین تیم بزرگ را هم تاکنون بر عهده داشته است.


وی با ستایش از ستاره بارسلونا که به تازگی از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد، گفت: ژاوی بازیکن فوق‌العاده‌ای برای اسپانیا و بارسلونا بوده است و آرزو داشتم در کنار او بازی می‌کردم.


اسکولز در ادامه عنوان کرد: بازی کردن در کنار رونی را دوست داشتم. او فوتبالیستی فوق‌العاده است. وین تمامی ویژگی‌های یک کاپیتان خوب را دارد، چون هر موقع که لازم باشد می‌تواند صدای خود را به گوش بازیکنان دیگر برساند. او از هم‌تیمی‌هایش می‌خواهد تا بهترین عملکردشان را برای منچستریونایتد داشته باشند و اصلاً هم خجالتی نیست.


وی در پاسخ به این پرسش که «انگلیس قصد دارد تا همان کاری را که آلمان در سال‌های اخیر عملی کرد، انجام دهد ولی آیا از این حیث به ژرمن‌ها نزدیک شده است؟»، گفت: صادقانه بگویم که هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به آلمان داریم. ما پس از انجام دو بازی از جام جهانی 2014 حذف شدیم ولی روی هاجسون می‌گوید که راه درستی را در پیش گرفته‌ایم!


بر اساس گزارش تسنیم، هافبک پیشین تیم ملی انگلیس تصریح کرد: آلمان در جام جهانی قبلی بازیکنان جوانی را به تیم خود اضافه کرد و دیدید که با همان بازیکنان قهرمانی در برزیل را جشن گرفت ولی انگلیس با جوانگرایی خیلی زود از دور رقابت‌ها حذف شد. اگر صادق باشیم باید بگویم که مطمئن نیستم ما راهی را که آلمان در پیش گرفته، دنبال می‌کنیم.


منبع:شفقنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد