کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تیبو کورتوا در آستانه تمدید 5 ساله قرارداد با چلسی

کورتوا بعد از سه فصل درخشان در اتلتیکومادرید، در این تابستان به استمفوردبریج برگشت و خیلی زود توانست با نیمکت نشین کردن پتر چک، به دروازه بان اصلی چلسی تبدیل شود

به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، تیبو کورتوا، دروازه بان جوان چلسی، بعد از اینکه این فصل جایگاه خود در ترکیب اصلی این تیم را تثبیت کرد، اکنون در آستانه تمدید قراردادش با باشگاه لندنی به مدت 5 سال است.  

کورتوا بعد از سه فصل درخشان در اتلتیکومادرید، در این تابستان به استمفوردبریج برگشت و خیلی زود توانست با نیمکت نشین کردن پتر چک، به دروازه بان اصلی چلسی تبدیل شود؛ به این ترتیب، باشگاه تصمیم گرفت تا قرارداد او را بهبود بخشیده و با سه برابر کردن دستمزدش، حقوق هفتگی 110 هزار یورویی به او بپردازد.

کورتوا برای تمدید قرارداد، منتظر تصمیم نهایی مورینیو بود و می خواست ببیند که آقای خاص، او را به پتر چک ترجیح خواهد داد یا نه.

هنوز دو سال از قرارداد فعلی کورتوا با چلسی باقی مانده که براساس آن، او دستمزد هفتگی 37 هزار یورویی دریافت می کند اما براساس قرارداد جدید، او از نظر دستمزد در سطح بازیکنانی مانند رامیرز، گری کیهیل و برانیسلاو ایوانوویچ قرار می گیرد.  

با توجه به این شرایط، به نظر می رسد جدایی پتر چک  از چلسی قطعی تر خواهد شد. گفته می شود باشگاه های پاری سن ژرمن، موناکو و حتی رئال مادرید شرایط او را زیر نظر دارند. این در حالی است که مورینیو بعد از دیدار شب گذشته مقابل برنلی اظهار امیدواری کرد که چک همچنان در این باشگاه بماند.


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد