کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: چک الگوی من است و دوست دارم در چلسی بماند

گلر جوان بلژیکی به تمجید از هم تیمی اش پرداخت و او را الگوی خود خواند.

تیبو کورتوا، دروازه بان چلسی عنوان کرد که دوست دارد پتر چک که الگوی او بوده، در این تیم بماند.  

با بازگشت کورتوا به چلسی، چک در اولین بازی چلسی در لیگ برتر مقابل برنلی روی نیمکت نشست و این بدین معنا خواهد بود که کورتوا گلر اول چلسی برای فصل آینده است.

کورتوا در این رابطه در مصاحبه با سایت باشگاه چلسی گفت: "دوست دارم چک در چلسی بماند. حتی اگر او در ترکیب تیم به میدان نرود، می تواند خیلی به من در تمرینات کمک کند. هنوز هم از او چیز‌های زیادی یاد می گیرم. او الگوی من در دروازه‌بانی محسوب می‌شود. چک تجربه زیادی دارد و می تواند خیلی به من کمک کند . چک تجربه زیادی در لیگ برتر دارد و این خیلی به سود ماست.

چک در چلسی برخورد خیلی خوبی با من داشت و خیلی نکات آموزنده‌ای به من داد. برای تیم نیز خیلی خوب است که دو دروازه‌بان آماده داشته باشد. ما در طول فصل بازی‌های زیادی داریم و می توانیم با قدرت ادامه دهیم.

برای بازی کردن به چلسی آمدم. می دانم که رقابت‌های لیگ برتر بسیار سخت و پرفشار است و علاوه بر آن باید با چک در دروازه رقابت کنم که از دروازه‌بانان بزرگ لیگ برتر است. برای من افتخار است که همراه چک در یک تیم هستم. می توانم با کمک او فشار بازی‌هخای لیگ برتر را تحمل کنم و همراه چلسی به قهرمانی در لیگ برتر برسم. اگر هر روز در تمرینات خوب ظاهر شوم می توانم در لیگ برتر به عنوان بازیکن ثابت به میدان بروم.
"


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد