کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گری کیهیل: اطمینان دارم که چلسی فصل موفقی را پشت سر خواهد گذاشت

مدافع میانی تیم فوتبال چلسی انگلستان آینده تیمش را در این فصل روشن و همراه با موفقیت دانست.

به گزارش Four Four Two  گری کیهیل مدافع میانی تیم فوتبال چلسی انگلستان که به همراه این تیم فاتح رقابت های FA کاپ، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا شده است. در صحبت هایی اذعان کرد  که یارانش در چلسی آماده رقم زدن فصلی موفق  برای هواداران این تیم لندنی هستند.  

"لیگ برتر در این فصل به شدت رقابتی است. تمام تیم ها نسبت به گذشته قدرتمندتر شده اند و اگر واقع بینانه نگاه کنیم شش یا هفت تیم مدعی در این فصل از رقابت ها وجود دارد، اما با این که موفقیت در این رقابت ها دشوار است،  ما در شرایط ایده آلی به سر می بریم و اطمینان دارم که در پایان فصل، از  این رقابت دشوار سربلند بیرون خواهیم آمد."

وی همچنین پیرامون جدایی فرانک لمپارد و اشلی کول، دو تن از اسطوره های چلسی در سالیان اخیر نیز گفت:

"این طبیعت فوتبال است که هر بازیکنی در نهایت جای خودش را به بازیکنان جوان تر می دهد. در این فصل دو تن از اسطوره های باشگاه از تیم ما جدا شدند که جایگزینی شان واقعا دشوار به نظر می رسد، اما  در آن سو نیز بازیکنانی که به جای این دو به تیم اضافه شده اند هم واقعا در سطح بالایی حضور دارند و ترکیب تیم را قدرتمند تر از گذشته ساخته اند."

گفتنی است شاگردان مورینیو از ساعت 18:30 دقیقه امروز به وقت تهران در دومین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر در خانه میزبان تیم فوتبال لسترسیتی خواهند بود.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد