کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: از چک عذرخواهی نمی‌کنم

دلارام عظیمی:‌ژوزه مورینیو گفته که از پترچک، سنگربان سابق تیمش که دراین فصل او را نیمکت نشین کرده عذرخواهی نخواهد کرد.

مورینیو چک را در اولین بازی فصل روی نیمکت گذاشت و تیبو کورتوا درون دروازه ایستاد. چک بعد از این اقدام مورینیو در بازی برابر بارنلی ناراحت شده و نارضایتی اش را بابت این موضوع پنهان نکرده بود.   کورتوا در بازی دوم فصل مقابل لیسستر هم درون دروازه ایستاد و مورینیو گفت، بابت تصمیمی که دراین رابطه گرفته به هیچ وجه احساس گناه نمی‌کند و تلاشی برای حرف زدن با چک نخواهد کرد. او گفته درصورتی که چک نسبت به ترک چلسی ابراز تمایل کند به حرف‌های او گوش می‌دهد و تأکید کرد که یکی از بازیکنان چلسی تا پیش از پایان مهلت نقل وانتقالات بازار این تیم را ترک خواهد کرد. پاری سن ژرمن و موناکو هردو خواهان دراختیارگرفتن چک به صورت قرضی هستند. چلسی هم نیاز مبرمی دارد تا یکی ازبازیکنان خارجی اش را طبق قوانین لیگ برتر به تیمهای دیگر بفروشد. درعین حال گفته شده که فن خینکل، هافبک چلسی ممکن است این تیم را به مقصد تیم دیگری ترک کند. مورینیو در مورد احتمال حرف زدن او با چک در مورد وقایع اخیر گفت:«من با او حرف نمی‌زنم. برای اینکه اگر با چک حرف بزنم، آنگاه روز بعد باید با یک بازیکن دیگر حرف بزنم و روز بعد با یک نفر دیگر. من هرگز در دوران مربیگری ام چنین کاری نکرده ام. نباید با بازیکنان در مورد تصمیمهایم حرف بزنم. برای من باشگاه و تیم و بازیکنان اهمیت دارند. باشگاه تحت کنترل من نیست، ولی تیم چرا. برای همین می‌خواهم بازیکنان بدانند که هرکاری انجام می‌دهم برای تیم است. دوست ندارم همیشه تصمیم‌هایم را برای بازیکنان توجیه کنم.»

چک بهترین دروازه بان لیگ برتر در یک دهه گذشته بوده و با چلسی افتخارات زیادی در انگلیس و اروپا کسب کرده است. اما مورینیو اصرار دارد که موفقیت‌های دروازه بان 32 ساله به این معنا نیست که باید رفتاری متفاوتی با او داشته باشد.« من فرقی بین بازیکنان نمی‌گذارم. در مورد لمپارد این کار را نکردم و در مورد هیچکس نمی‌کنم. با بازیکنان هم در این مورد حرف نمی‌زنم. هرگز این کار را نکرده ام. اما فکر نمی‌کنم که پتر چک ازشرایط فعلی خوشحال باشد، ولی فقط او ناراحت نیست؛هر بازیکنی که مقابل بارنلی در ترکیب اصلی قرار نگرفته همین شرایط را دارد.» اگرچه مورینیو دوست دارد چک در چلسی بماند و برای قرارگرفتن درترکیب اصلی تلاش کند؛ مربی پرتغالی گفت که چلسی درخواست‌های موجود برای سنگربان اهل جمهوری چک را در نظر خواهد گرفت. مورینیو تا روزهای پایانی بازار نقل وانتقالات فرصت دارد تا در مورد فروش چک تصمیم گیری کند. بعد از بازی یکشنبه هفته آینده برابر اورتون او باید در مورد فرستادن یکی از بازیکنان خارجی تیمش به تیمهای دیگر تصمیم نهایی را اتخاذ کند.« بازیکنان می‌دانند دفتر من کجاست؛ البته می‌دانم که اتاق من کمی به آنها دور است و آخرین اتاق در راهروست،ولی اگر آنها به توضیحی نیاز دارند، من هرگز درهای اتاق را نمی‌بندم. چک برای حرف زدن سراغ من نیامد. او خیلی خوب با بقیه اعضای تیم کار کرده و مودب و حرفه‌ای بوده است. امیدوارم او درخواست رفتن از تیم نکند،ولی اگر این طور باشد، باشگاه و من به حرف‌های او گوش خواهیم داد.

اما تا امروز او درخواستی نداشته است. من هیچ برنامه ای برای بازیکنی که از تیم می‌رود ندارم. برنامه ما این است که به بازیکن تیم خود اجازه جدایی بدهیم و بقیه بازی‌های لیگ را انجام دهیم و در 48 ساعت پایانی بازار نقل وانتقالات تصمیم گیری کنیم. وقتی بازیکنی درفهرست لیگ برتر قرار نمی‌گیرد، مسلماً فقط برای تمرین کردن در تیم است و باید به طور قرضی به تیمهای دیگر برود»


منبع:قدس آنلاین 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد