کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: چلسی DNA قهرمانی دارد؛ سبک خاصی از فوتبال را ارائه می‌دهیم

خوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی که در دو هفته ابتدایی لیگ جزیره با این تیم موفق به کسب دو پیروزی شده، معتقد است تیمش DNA قهرمانی دارد.

مورینیو در مصاحبه خود با اسکای اسپورت می‌گوید: "فوتبال  خود را وفق دادن با همه چیز است، امّا واقعیت روش تفکر ما در مورد فوتبال، DNA تیمی ماست،   این چیزی است که ما تلاش می‌کنیم نشان دهیم، نه شاید در 90 دقیقه، بلکه سعی می‌‎کنیم در دقایقی آن را به نمایش بگذاریم. احساس خوبی داریم، امّا این تنها دو بازی از مجموع 38 بازی است. واقعیت این است که همه چیز فقط بردن نیست، بلکه نشان داد چیزهایی است، اگر شما نتوانید در 90 دقیقه و به طور مستمر این را نشان دهید، برای دقایق و لحظاتی هم DNA تیمی را باید به نمایش بگذارید."

وی در ادامه افزود: "ما سبک متفاوتی از فوتبال را به نمایش می‌گذاریم و بازیکنان لازم برای این سبک بازی را در اختیار داریم و این خیلی خوب است که شما یک هویـت مشخص داشته باشید. بازیکنان از این سبک بازی لذت می‌برند، مشخصاً ما باید با فشار بیشتری در کار دفاعی ظاهر شویم. ما نیاز به پیشرفت در بسیاری از جزئیات بازی داریم، امّا خوشحالیم که از دو بازی ابتدایی دو پیروزی مهم را کسب کرده ایم."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد