کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

داوید لوئیس:در پاریس شادتر از بارسلونا خواهم بود

 داوید لوئیس مدافع برزیلی سابق چلسی که امسال با قراردادی گرانقیمت به پاری سن ژرمن پیوسته است؛

 در مصاحبه با برنامه Telefoot شبکه TF1 در مورد احتمال پیوستنش به بارسا پیش از آمدن به پاریس گفت : "مطمئنم که در پاریس شاد تر از بارسلونا و حتی موینخ خواهم بود. 

  

در واقع اعتقاد دارم که باشگاه پاری سن ژرمن باشگاهی آینده دار است و به همین خاطر از بودن در این تیم راضی هستم و قصد دارم سال ها برای این باشگاه بازی کنم "

وی ادامه داد : "با تیاگو سیلوا بارها در مورد پیشنهاد پی اس جی صحبت کردم.همچنین با لوران بلان مربی این تیم.این باشگاه واقعا به خرید من علاقه داشت و اهداف بزرگی را دنبال می کند. از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان. نمی توانم انکار کنم که حضور تیاگو سیلوا در این تیم، مرا به امضای قرارداد با پاریسن ژرمن متقاعد کرد "


منبع:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد