کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گری کیهیل: از فصل گذشته عبرت گرفته ایم

به گزارش Four Four Two، آبی های لندن موفق شده اند هر دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را با شکست تیم های تازه وارد برنلی و لستر، پشت سر بگذارند.
 آنها فصل گذشته علی رغم آنکه توانسته بودند حداکثر امتیازات ممکن را از سیتی و لیورپول بگیرند، مقامی بهتر از سومی کسب نکردند.   دلیل اصلی آن هم عدم توفیق شان در کسب امتیاز مقابل تیم های پایین تر جدول بود. 

اکنون ملی پوش 27 ساله چلسی معتقد است آنها بعد از قهرمانی شان در فصل 10-2009، دوباره به نگرش قهرمانی برگشته اند و پیروزی 3 بر یک مقابل برنلی و 2 بر صفر مقابل لسترسیتی، گواه این مدعا است:

"دو بازی سخت مقابل تیم های تازه صعود کرده انجام دادیم. فصل گذشته در بازی هایی که کسی انتظار نداشت، امتیاز از دست دادیم که البته نشان می دهد لیگ برتر چندان آسان نیست؛ هر بار که وارد زمین می شوید، باید سخت بجنگید.

"به کادر بازیکنانمان افزوده ایم. می دانیم فصل گذشته چه اشتباهاتی کرده ایم و برای همین دو بازی ابتدایی برایمان بسیار اهمیت داشت. تیم های دیگر هم قدرتمند شده اند و در نتیجه شرایط مشکل تر از سال گذشته هم خواهد شد. از انتظارات حول باشگاه مبنی برا حضورمان در رده اول لیگ آگاهیم، ولی انجام آن در لیگ برتر خیلی سخت است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد