کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ساموئل اتوئو: باید از مورینیو قدردانی کنم؛ دوست داشتم جایی باشم که حضورم ارزشمند باشد

 بعد از قطعی شدن حضور ساموئل اتوئو در اورتون، این بازیکن از حمله زبانی دیگری علیه ژوزه مورینیو خودداری کرد.

به نقل از SoccerWay، اتوئو فصل گذشته پس از آنکه به دلیل سن اش از سوی مورینیو مورد تمسخر قرار گرفته بود، مرد پرتغالی را "احمق" و "عروسک خیمه شب بازی" نامیده بود.   این مهاجم سابق اینتر و رئال مادرید طی دو روز اخیر به طور رسمی و به مدت دو سال به اورتون پیوست و شاید بتواند اولین بازی اش برای تافی ها را روز شنبه مقابل همین ژوزه مورینیو و چلسی انجام دهد. 

اتوئو در کنفرانس مطبوعاتی امروزش پس از رفتن به اورتون، از هر گونه اظهار نظر جنجالی دیگری پیرامون آقای خاص خودداری نمود و از از او قدردانی کرد:

"تنها حرفی که می توانم به مورینیو بزنم، تشکر از اوست. اینکه توانستم فرصت حضور در لیگ برتر را پیدا کنم، به خاطر ژوزه و باید از او قدردانی کنم. چندان هم برایم اهمیتی ندارد که قرار است روز شنبه مقابل تیم سابق ام قرار گیرم. مساله مهم هماهنگی با شیوه بازی هم تیمی های جدیدم و آماده شدن برای بازی است. اگر هم بازی نکنم، باید بتوانم خود را آماده کنم." 

کاپیتان ناموفق کامرون در جام جهانی همچنین اذعان کرد پیشنهادات متعددی داشته، ولی روبرتو مارتینز، سرمربی اورتون، بیشتر از سایرین رویش تاثیرگذار بوده است: 

"طی 10 روز گذشته، پیوسته در سفر بوده ام و با مربیان بسیاری مذاکره داشته ام. تقریبا در انتهای دوران بازی ام قرار دارم و دوست داشتم جایی باشم که حضورم ارزشمند باشد. در طول سفرهایم، تنها کسی که گفت برای تیم ارزشمند خواهم بود و رویم تاثیر گذاشت، روبرتو بود."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد