کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژکو: بزرگترین تهدید برای سیتی، چلسی است

مهاجم ملی‌پوش بوسنی و هرزگوین اعتقاد دارد آبی‌ها در صدر مدعیان قهرمانی لیگ برتر قرار دارند.
ادین ژکو مهاجم منچستر سیتی پیش از بازی روز شنبه‌ی این تیم برابر آرسنال نسبت به خطر این تیم هشدار داد، هرچند که او چلسی را بزرگترین رقیب تیمش در راه قهرمانی می‌داند.   او که خود را برای حضور در ترکیب تیم مانوئل پیگرینی در ورزشگاه امارات آماده می‌کند، تیم آرسن ونگر را یک چالش واقعی در سر راه قهرمانی سیتی می‌داند.

«بازی با آرسنال سخت خواهد بود، اما من یک خوشبین هستم. مثل هر فصل چندین تیم برای عنوان قهرمانی انگلیس می‌جنگند. این فصل شاید چلسی جدی‌ترین چالش باشد، اما ما نباید لیورپول، تاتنهام، آرسنال یا منچستر یونایتد را نادیده بگیریم. همه قوی‌تر شده‌اند و همه می‌خواهند اول باشند.»

این مهاجم ۲۸ ساله که در تابستان یک قرارداد چهارساله‌ی جدید را در ورزشگاه اتحاد به امضا رساند، می‌گوید: «فصل قبل یکی از بهترین‌ها در دوران بازی من بود، ما در پایان برای دومین بار در سه سال گذشته به عنوان قهرمانی انگلیس رسیدیم. همچنین موفق شدیم جام اتحادیه را فتح کنیم و من واقعاً از روند اتفاقات فصل گذشته ـ هم برای باشگاه و هم برای خودم ـ خوشحال ام. من تردیدی درباره‌ی تمدید قراردادم نداشتم. من در سیتی خوشحال ام، مربی به من اعتقاد دارد، که این خیلی مهم است، و من در میدان همه‌ی توانم را می‌گذارم. منچستر سیتی یک باشگاه با جاه‌طلبی‌های بزرگ است و من تصمیم ساده‌ای برای ماندن در این‌جا داشتم.»

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد