کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژوزه مورینیو: رمی هیچ مشکلی ندارد و می تواند بازی کند؛ دیگو کوستا با شایستگی به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد

بعد از اینکه گزارش هایی مبنی بر رد شدن لوک رمی در تست های پزشکی باشگاه لیورپول منتشر شد، اکنون ژوزه مورینیو می گوید که هیچ نگرانی از بابت آمادگی جسمانی این بازیکن ندارد.
این مهاجم ملی پوش فرانسوی که بعد ازا نتقال فرناندو تورس به آث. میلان به عنوان آخرین خرید آبی ها به لندن آمد، می تواند در دیدار شنبه شب چلسی مقابل سوانسی برای اولین بار به میدان برود.
  
بنا به گزارش Sky sports، مورینیو گفت: "ما گزارش لیورپول را نداریم. نتیجه نهایی (کادر پزشکی چلسی) همان نتایجی بود که کادر پزشکی فدراسیون فوتبال فرانسه پیش از جام جهانی اعلام کرده بود، که مشخص می کرد بازیکن هیچ مشکلی ندارد و می تواند فوتبال بازی کند.

اگر بازیکنی در تست های پزشکی به مشکل برخورد کند، باید چیزی بسیار بسیار محرمانه باشد و به یک مسئله کاملاً شخصی میان بازیکن و باشگاه تبدیل شود. اما طبق راهی که تقریباً اکثر باشگاه ها در پیش گرفته اند، اینطور به نظر می رسد که در تست های پزشکی دیگر حالت خصوصی وجود ندارد."

مورینیو در ادامه افزود: "ما فصل گذشته گروه خوبی از مهاجمان داشتیم، اما هر سه مهاجم خود را تغییر دادیم و معتقدیم که این سه بازیکن در رابطه با فوتبالی که می خواهیم ارائه کنیم، چیزهای بیشتری به ما خواهند داد."

مورینیو در رابطه با جایزه بهترین مربی ماه که به گری مونک، رقیب مورینیو در دیدار شنبه شب رسید، نیز گفت: "بالاخره جایزه بهترین بازیکن ماه هم با شایستگی به دیگو کوستا رسید، و تیم من سزاوار بود که یکی از بازیکنانش در بهترین های ماه جای داشته باشد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد