کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: کوستا بازیکنی استثنائی است؛ هفته‌های سختی پیش رو داریم

 ژوزه مورینیو پس از برد امروز تیمش مقابل سوانسی به ستیاش از عملکرد دیگو کوستا پرداخت.

به گزارش دیلی میل، در پیروزی 4-2 چلسی مقابل سوانسی، دیگو کوستا موفق شد اولین هتریک فصل جدید  لیگ برتر را به نام خود ثبت کند و نقشی اساسی در پیروزی چلسی در این بازی ایفا کند. 

  مورینیو که پس از بازی از عملکرد خوب کوستا شگفت زده شده بود در مورد بازی امروز و نقش کوستا گفت:


"اگر تیم خوب بازی کند او گل می‌زند، هفت گل در چهار بازی شاید زیادی باشد. این نشان می‌دهد که کوستا معمولی نیست، ما نمی توانیم از او انتظار داشته باشیم که بعد از هشت بازی چهارده گل به ثمر برساند. او در تیم راحت است، تیم در مسیری بنا شده و حرکت می‌کند که نیاز به همچین مهاجمی دارد و من فکر می‌کنم امروز همه می‌دانند چلسی اشتباه کرد که او را در تابستان 2013 یا ژانویه خریداری نکرد. ما بازیکنی این چنین می‌خواستیم."


مورینیو همچنین در مورد رقابت چلسی برای قهرمانی در لیگ جزیره گفت: "ما در رقابتی هستیم که ممکن است هر لحظه به ما آسیب بزند، زیرا که هر وقت در لیگ قهرمانان بازی داریم، مسابقه بعد مقابل منچسترسیتی، آرسنال، منچستریونایتد یا لیورپول است. ما هفته های سختی را در پیش داریم."


سرمربی موفق پرتغالی در مورد بازی های لیگ قهرمانان و گروه چلسی نیز اضافه کرد: "گروه ما بیشتر از آنچه که مردم فکر می‌کنند سخت است. لیگ پرتغال شاید زیاد قدرتمند نباشد ولی سه تیم برتر آن بسیار قوی هستند. شما اگر به بازی های چلسی مقابل بشیکتاش یا پورتو نگاه کنید می‌بینید بازی های سختی بوده اند. وقتی ما باید در اسپورتینگ بازی کنیم، قطعا بازی سختی خواهد بود. آلمانی ها هم که آلمانی هستند، شالکه نسبت به فصل گذشته بسیار پیشرفت کرده است."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد