کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دیگو کاستا: فکر نمی‌کنم همیشه به همین‌شکل بتوانم گلزنی کنم

مهاجم گلزن چلسی عنوان کرد فکر نمی‌کند بتواند روند گلزنی‌اش را در تیم چلسی به همین شکل ادامه دهد.

دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی چلسی در این فصل توانسته بازی‌های خوبی برای تیمش به نمایش بگذارد. خرید جدید چلسی موفق شده در چهار بازی 7 گل به ثمر رسانده تا در رده نخست جدول گلزنان چهار لیگ برتر اروپایی قرار گیرد.  


دیگو کاستا درباره شرایط خود در تیم چلسی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که هر بازی بهترین بازی را به نمایش بگذارم و به تیمم کمک کنم تا به پیروزی برسد ولی فکر نکنم روند گلزنی‌ام به همین شکل پیش برود. من به تنهایی گل‌هایم را در چلسی به ثمر نمی‌رسانم. تمام اعضای تیم پشت من هستند و به خوبی من را حمایت می‌کنند. موفقیت یا عدم موفقیت من در بازی‌های آینده به تیم بستگی دارد. اگر تیم بتواند من را به خوبی حمایت کند می‌توانم روند گلزنی‌ام را ادامه دهم.


کاستا ادامه داد: خوشبختانه خیلی خوب با لیگ برتر هماهنگ شدم و توانستم خودم را در تیم جا بیندازم. درباره رمز موفقیت تیم باید بگویم که ما در چلسی مثل یک خانواده هستیم و این خیلی مهم است و باعث شده ما تا اینجای فصل موفق باشیم و همه بازی‌هایمان را ببریم. تمام بازیکنان ما متحد هستند و تلاش می‌کنند تا تیم بتواند به پیروزی برسد.


مهاجم تیم چلسی درباره شرایطش در تیم ملی اسپانیا گفت: می‌خواهم با تیم ملی فوتبال اسپانیا گل‌های زیادی را به ثمر رسانم. باید اعتراف کنم که هنوز در تیم ملی اسپانیا جا نیفتاده‌ام و به زمان نیاز دارم. در چلسی همه چیز طبق روال است و من هم شروع بسیار خوبی داشته‌ام. می‌خواهم در اسپانیا هم روزهای خوبی داشته باشم. بدون شک در آینده بهتر خواهم شد و می‌خواهم بهترین بازیهای خود را برای تیم ملی فوتبال اسپانیا به نمایش بگذارم. بازی به بازی بهتر خواهم شد و تنها به کمی زمان نیاز دارم.


چلسی چهارشنبه شب در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف شالکه برود و سپس در هفته پنجم لیگ برتر مهمان منچسترسیتی خواهد بود.


منبع:ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد