کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو از شخصیت دیگو کوستا تمجید کرد

خوزه مورینیو، سرمربی چلسی، از شخصیت دیگو کوستا که باعث شده او با درد بازی کند تمجید کرد.دیگو کوستا در ابتدای این فصل به چلسی پیوست و تا کنون برای این تیم در 4 بازی 7 گل به ثمر رسانده است. 
آمار او وقتی شگفت انگیز تر می شود که او با مشکلی از ناحیه همسترینگ در بازی مقابل سوانزی و اورتون بازی کرد. 
  این بازیکن اسپانیایی که بازی تیمش مقابل مقدونیه را نیز به همین دلیل از دست داده، به گفته خوزه مورینیو، علیرغم خواسته این مربی پرتغالی مبنی بر استراحت دادن به وی در باربر سوانزی، خودش درخواست بازی کردن داده است.
مورینیو در گفتگو با رسانه های بریتانیایی در مورد او گفت:" مهم ترین چیز در مورد شخصیت هر بازیکن این است که آن چه تاثیری بر بازی او می گذارد. حضور دیگو در بازی با سوانزی ریسک بود، برای حضور در اسپانیا ریسک بود و برای بازی در برابر اورتون نیز ریسک بود اما او هر سه بازی را انجام داد."

" بازی دادن به او در مقابل شالکه نیز به دلیل بازی های زیاد او یک ریسک است اما کسی نمی تواند او را متوقف کند. من تلاش کردم که به او استراحت دهم تا به امادگی 100 درصد برسد، اما او بازی کرد. شخصیت او فوق العاده است. اگر او یک مصدومیت جدی داشته باشد قطعا بازی نخواهد کرد اما اگر حضور او با شک و تردید همراه باشد و در بهترین شرایط نباشد، او بهترین حال را دارد و بازی می کند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد