کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 1-1 شالکه

دو تیم چلسی و شالکه از گروه G فصل جدید رقابت های چمپیونزلیگ در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان ژوزه مورینیو بعد از 4 پیروزی متوالی در لیگ جزیره، در چمپیونزلیگ با تساوی 1-1 متوقف شدند.

چلسی که فصل گذشته نیز با شالکه هم گروه شده بود، بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود در دقیقه 11 روی اشتباه مدافعان شالکه در پشت محوطه، به گل رسید. 

 

بعد از این گل تیم آلمانی فشار خود را افزایش داد و با شوت هایی از پشت محوطه شانس گلزنی خود را آزمایش کرد که نتیجه ای نداشت تا نیمه نخست با همین نتیجه 1-0 به پایان برسد.


در نیمه دوم نیز بازی به طور متعادلی دنبال می شد و درحالیکه شاگردان ژوزه مورینیو به دنبال تثبیت نتیجه بودند و برای گل دوم تلاش می کردند، اسیر ضد حمله ای دو نفره شدند تا کار به تساوی کشیده شود. تا 10 دقیقه بعد از این گل ژوزه مورینیو هر سه تعویض خود را انجام داد و بازیکنانی چون کوستا، اسکار و رمی به میدان آمدند اما تلاش های شیرهای لندنی به جایی نرسید و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

شرح گل:

دقیقه 11: (1-0): ادن هازارد توپی که مکس میر پشت محوطه لو داده بود را گرفت و وارد محوطه جریمه شد و سپس با پاسی مورب فابرگاس را در زاویه ای بسته صاحب موقعیت کرد، اما این هافبک اسپانیایی با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه دروازه معدنچی ها فرستاد.

دقیقه 62 (1-1): ضد حمله ای سریع و عالی که توسط دراکسلر طراحی شد و پاس او به هونتلار رسید تا مهاجم هلندی پس از ورود به محوطه جریمه ضربه اش را خلاف جهت حرکتش وارد دروازه کورتوا کند.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد