کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژوزه مورینیو: دیگو کوستا نمی تواند هر سه روز یک بار بازی کند؛ شالکه خیلی خوب دفاع کرد

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم چلسی اذعان کرد که دیگو کوستا به دلیل وضعیت جسمانی اخیر خود و بعد از ترک اردوی تیم ملی اسپانیا، نمی تواند هر سه روز یک بار به میدان برود.
بنا به گزارش سایت UEFA، مورینیو گفت: "ما چند موقعیت عالی برای گلزنی و پیروزی داشتیم اما فقط یک امتیاز کسب کردیم. این بهترین نتیجه ممکن نیست اما بد هم نیست. در نیمه دوم آنها گلزنی کردند، ما واکنش خوبی داشتیم و من هیچ گلایه ای از بازیکنانم ندارم.  

ما موقعیت خیلی خوبی داشتیم که بازی را 2-0 کنیم و نکردیم، و وقتی بازی 1-1 بود عکس العملی عالی داشتیم و فرصت هایی برای کسب پیروزی خلق کردیم. اما فوتبال همین است. چمپیونزلیگ هم همین است. این طبیعی است. آنها برای گرفتن امتیاز آمده بودند. آنها بعد از 1-1 خود را پیدا کرده و نتیجه را حفظ کردند. آنها دروازه بان خوبی داشتند و بازیکنانشان به طرزی فوق العاده توپ ها را از دفاع دور می کردند. بنابراین به آنها تبریک می گویم. آنها به هدف خود رسیدند.

در 15 دقیقه پایانی رمی، هازارد و تری می توانستند گلزنی کنند. ما موقعیت های فوق العاده زیادی داشتیم، اما فوتبال همین است. دفاع کردن به مانند آنها نیز بخشی از فوتبال است. در یک تورنمنت کوتاه با 6 مسابقه، یک امتیاز یعنی، یک گرفته اید و دو تا از دست داده اید."

مربی پرتغالی بعد از بازی به Sky Sports نیز گفت: "دیگو کوستا در وضعیتی نیست که سه بازی در هفته انجام دهد. او در حال حاضر مشکلاتی دارد. وقتی او یک بازی انجام می دهد برای به دست آوردن شرایط حضور در بازی بعدی به یک هفته ریکاوری نیاز دارد. حالا ما وسط هفته بازی کردیم - و او نتوانست. اگر او در این دیدار از ابتدا بازی می کرد شاید او را بعد از 25 دقیقه تعویض می کردم."

وقتی از او سؤال شد که آیا دروگبا برای به دست آوردن شم گلزنی خود در مقابل دروازه به مدت زمان بیشتری برای بازی کردن نیاز دارد، مورینیو پاسخ داد:

"البته که دیدیه به دقایق بازی بیشتری نیاز دارد - او کار خود را انجام داد. او بازی مثبتی داشت و به خوبی کمک رسانی کرد. اگر او توپی که چند اینچ با او فاصله داشت را به گل تبدیل می کرد [در نیمه دوم] ما اکنون اینجا در مورد گلزنی های دوباره دیدیه در چمپیونزلیگ صحبت می کردیم. او تجربه زیادی دارد. او حالا به خاطر از دست دادن آن موقعیت گریه نمی کند. او با ثبات و مطمئن است و همه ما به او اعتماد داریم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد