کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

عصبانیت مورینیو از یک سوال خاص

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی از تکرار سوال‌ها درباره وضعیت دروازه بان ها و بازی کردن پتر چک، ابراز ناراحتی و عصبانیت کرد.
با بازگشت کورتوا به چلسی، پتر چک، دروازه بان فیکس آبی ها پس از 10 سال نیمکت نشین شد و شایعات زیادی مبنی بر جدایی او مطرح شد.   مورینیو در 4 بازی ابتدایی کورتوا را فیکس کرده و به نظر می‌رسد گلر بلژیکی، در طول فصل انتخاب اول مورینیو خواهد بود.
با این حال، در تمام کنفرانس‌های خبری درباره این موضوع از مورینیو سوال می‌شود و او شب گذشته پس از مطرح شدن این سوال، از کوره در رفت.
او گفت:
قبول نمی‌کنم که هر هفته شما از من راجع به وضعیت دروازه بان‌ها سوال کنید. اگر این را بپرسید، باید هر هفته بپرسید چرا این دفاع راست، چرا این دفاع چپ یا چرا این دفاع وسط. این ها انتخاب‌های من است. بین خودتان می‌توانید بحث کنید و نظر خود را داشت هباشید ولی برای من، این تنها یک تصمیم است و نمی‌توانم بیشتر از این نظری بدهم.
دلیلش این است که من دو دروازه بان فوق‌العاده دارم. این نظر من است ولی فکر می‌کنم که دو دروازه بان بسیار خوب دارم. این یک وضعیت فوق‌العاده برای من و چلسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد