کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مانچینی: فکر می‌‌کنم مورینیو سرمربی چلسی است نه رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال

وبرتو مانچینی از حضور بالوتلی در تیم‌ ملی‌ ایتالیا حمایت می‌‌کند اما بار دیگر نسبت به صحبت‌های مورینیو در مورد تیم‌ ملی‌ پرتغال صحبت می‌‌کند.
به گزارش فوتبال ایتالیا، مانچینی می‌‌گوید: "من مهمان باشگاه رم بودم و از آنها ممنونم. رودی گارسیا آنچه نیاز است را انجام می‌‌دهد. رم گروهی از بازیکنان را در اختیار دارد که تعادل خوبی‌ در زمین دارند. بازی رم و سیتی فوق العاده خواهد بود."  

مانچینی در مورد گلزنی بالوتلی در چمپیونزلیگ هم می‌‌گوید: "برای نتایج به دست آمده در مورد بازیکنان ایتالیایی خوشحالم. آنها شانس پیشرفت دارند که این به فوتبال ایتالیا کمک می‌‌کند."

این هفته مانچینی رفتنش به لوکوموتیو مسکو را رد کرد و از حضور در تیم‌ ملی‌ پرتغال استقبال می‌‌کند: "در مورد من صحبت زیاد است که می‌‌گویند دستمزد زیادی خواسته ام. من با هیچکس در روسیه صحبت نکرده ام. هر کس چنین چیزی می‌‌گوید تنها دنبال جلب توجه است.

"در مورد پرتغال هم آنها یکی‌ از بهترین تیم‌‌های ملی‌ را با بازیکنانی با استعداد در اختیار دارند که باعث افتخار من خواهد بود. فرصت حضور در تیمی که کریستیانو رونالدو را در تیم‌ خود دارد فوق العاده خواهد بود اما با این حال هنوز چیزی قطعی نشده است."

دعوا‌های مانچینی و مورینیو را همه شنیده اند و حالا پس از آنکه مورینیو گفت سرمربی پرتغال باید شخصی‌ پرتغالی باشد، مانچینی به صحبت‌های آقای خاص پاسخ می‌‌دهد: "فکر می‌‌کنم که مورینیو سرمربی چلسی است نه رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال. تصمیم گیرنده فدراسیون است و آنها بهترین راه را پیدا خواهند کرد. 

"من مربیان ایتالیایی را بهترین‌های دنیا می‌‌دانم همانطور که به خوبی‌ خود را آماده کرده اند. رانیری در تیم‌ ملی‌ یونان و موناکو خوب کار کرده است. همینطور آنچلوتی که قهرمان چمپیونزلیگ شد و پراندلی که به گالاتاسارای رفت."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد