کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دروگبا: برای دیدن لمپارد لحظه شماری می‌کنم

در آستانه جدال تیم های منچستر سیتی و چلسی در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، دیدیه دروگبا مهاجم آبی‌های لندن از اینکه بار دیگر دوست قدیمی‌اش را خواهد دید ابراز خرسندی کرده.

فرانک لمپارد پس از 13 سال حضور در چلسی تابستان امسال از این تیم جدا شد و به نیویورک سیتی پیوست و از این تیم هم به عنوان بازیکن قرضی به منچسترسیتی منتقل شد. حالا او باید یک‌شنبه (30 شهریور) در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف تیم سابقش برود.  


دروگبا در مصاحبه با اسکای اسپورت در این زمینه اظهار داشت: برای دیدن دوست و همبازی قدیمم نمی‌توانم صبر کنم. دوست داشتم در بازگشت مجدد به چلسی لمپارد را اینجا می‌دیدم اما چنین نشد و حالا باید او را با پیراهن منچسترسیتی ملاقات کنم.


وی در ادامه افزود: می‌دانم جدایی برای فرانک چقدر سخت بود اما این را هم قبول دارم که او می‌تواند در من‌سیتی هم موفق باشد. امیدوارم که در بازگشت مجدد به استمفورد بریج لمپارد ساعاتی خوش را سپری کند.


منبع:خبر گذازی تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد