کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیگرینی: لمپارد مقابل چلسی بازی خواهد کرد

منچسترسیتی یکشنبه شب مقابل چلسی قرار خواهد گرفت و پیگرینی تایید کرد که فرانک لمپارد را هم برای این دیدار در نظر دارد.
مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی، با دفاع از یحیی توره در مقابل انتقادهای اخیر، تاکید کرد که نمایش های ضعیف تیمش، تنها تحت تاثیر بازی های این هافبک ساحل عاجی نیست.  
منچسترسیتی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان با یک گل مغلوب بایرن مونیخ شد و پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، گفته بود که عدم شرکت توره در کارهای دفاعی، مشکل اصلی سیتی است.
پیگرینی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" به نظر من انتقاد از عملکرد توره در دیدار قبلی منصفانه نیست. من این طور فکر می کنم. طبیعتا، وقتی ما می بریم یا شکست می خوریم، به این دلیل است که همه خوب یا بد بودند. همه می دانند که بهترین عملکرد بازیکنان چگونه است. ما تلاش می کنیم همه بازیکنان، از منظر تیمی، بهترین عملکرد را داشته باشند.
فکر نمی کنم یحیی باید همه مسئولیت نمایش تیم را به عهده بگیرد. او همیشه به تیم و هم تیمی هایش متعهد است. او مشکلی در تیم ندارد."
منچسترسیتی یکشنبه شب مقابل چلسی قرار خواهد گرفت و پیگرینی تایید کرد که فرانک لمپارد را هم برای این دیدار در نظر دارد.
" فرانک یکی از بازیکنان ماست و من فردا فهرست تیم برای دیدار مقابل چلسی را اعلام خواهد کرد. مطمئنم که او هم در فهرست خواهد بود. او دیگر در چلسی بازی نمی کند زیرا چلسی او را نمی خواست.
او نمی توانست در تیمی بازی کند که تمام دوران حرفه ای اش در آن بود اما این اجازه را دارد که به فوتبال بازی کردن ادامه بدهد و ما از این موضوع راضی هستیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد