کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کنفرانس خبری مورینیو پیش از دیدار با منچستر سیتی

خوزه مورینیو در کنفرانس خبری خود عنوان کرد که به کسب سه امتیاز در اتحاد امیدوار است.

شاگردان مورینیو در 4 بازی 12 امتیاز از رقبای خود در انگلیس گرفته اند ولی در لیگ قهرمانان با تساوی 1-1 مقابل شالکه متوقف شدند.  

مورینیو امروز بعد از ظهر در کنفرانس خبری طولانی خود در مورد بازی یک شنبه برابر سیتی گفت: "این فقط یک بازی دیگر است.  وقتی بازی بین تیم های مدعی است مشخصا هر امتیازی می تواند باعث ایجاد تفاوت شود. هفته قبل ارسنال سیتی یک امتیاز گرفتند، هیچ تیمی 3 امتیاز نگرفت. این بازی ها در پایان می توانند مهم باشند، ولی اگر با این برنامه ساده آنالیز کنید این بازی فقط یک بازی است، سه امتیاز دارد، چیزی بیش از آن نیست."


"برای قهرمانی فقط سیتی نیست، تیم های دیگری هم در کورس حضور دارند. بقیه باشگاه ها دقیقا به اندازه چلسی و سیتی انگیزه دارند."


"فصل پیش کسب تجربه کردیم و می دانیم برد و باختدر اتحاد چه حسی دارد.  من تلاش کردم که دلیل برد و باختی که فصل قبل داشتیم را بررسی کنم تا بفهمم چرا در بازی اول آنقدر قوی بودیم و در بازی دوم نتوانستیم خوب باشیم."


"ولی فصل قبل گذشته، آمار ها به تاریخ پیوسته اند، برای آینده تاثیری ندارند. اتفاقی که سال پیش افتاد به این فصل ربطی ندارد، می توانیم مثل فصل قبل در اتحاد ببریم؟ قطعا می توانیم، ولی می  توانیم ببازیم هم."


"به سیتی کاملا احترام می گذاریم چون شایسته احترامند. در همین حال، به خودمان باور دارم و برد می خواهم."

"همه آماده اند. دیگو در بهترین شرایطش نیست ولی از ابتدا به میدان خواهد رفت. این بازی را هست، بازی مقابل بولتون نه و مقابل استون ویلا  بازی خواهد کرد. باید صبر کنیم تا وضعیت را ببینیم."

"می خواهیم این بازی را ببرم، نه این که 164ـمین بردم برسم، بلکه برای سه امتیاز همین بازی می آیم. آمار و ارقام چیزی بیشتر از تارخچه نیستند. من کاملا تمرکز کرده ام که سه  امتیاز را بگیرم و روی بردن لیگ برتر 2015 متمرکز هستم"

"بهترین شرایط این است که گل های زیاد وگل نخورد، باید به این برسیم. در همین حال خوشحالیم که 4 بازی در لیگ برتر کرده ایم و 4 برد داریم."

"مساوی جلوی شالکه چیزی نبود که من می خواستم ولی نتیجه ای هم نبود که به خاطرش مسخره شویم. از عملکردمان خوشحالمو بالانس خوبی در تیم وجود داردو با این حال تازه در سپتامبر هستیم و می دانیم که راه زیادی باقی مانده و باید هر روز تلاش کنیم تا بهتر شویم"


منبع:chelsealondon.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد