کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

داوید سیلوا: می توانیم جلوی گل زنی دیگو کاستا را بگیریم

هافبک اسپانیایی تیم منچستر سیتی معتقد است دیگو کاستا در چلسی آمار فوق العاده ای را داشته اما بازیکنان سیتی می توانند با دفاع خوب جلوی گل زنی او را بگیرند.
به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، دیگو کاستا موفق شده در 5 بازی اخیر چلسی، 7 گل به ثمر برساند و یکی از عوامل مهمی باشد که این باشگاه در صدر جدول لیگ جزیره قرار بگیرد.
  
اگر چه هم وطن کاستا در تیم سیتی از حضور این بازیکن در لیگ برتر خوشحال است، اما اعتقاد دارد بازیکنان منچستر سیتی می توانند جلوی گل زنی او را در دیدار برابر چلسی بگیرند.

داوید سیلوا به خبرنگاران گفت: "دیگو کاستا تاثیر فراوانی در توفیق باشگاه چلسی داشته است. این آمار و تاثیر گذاری آسان نیست، اما او به سرعت با باشگاه جدیدش هماهنگ شده است.

کاستا 7 گل برای تیمش به ثمر رسانده و همه در مورد این آمار صحبت می کنند. این مسئله برای چلسی بسیار مهم است، اما برای ما خوب نیست. ما در دیدار روز یک شنبه باید یک دفاع خوب را به نمایش بگذاریم و من معتقدم می توانیم جلوی گل زنی دیگو را بگیریم."

بازی ساز اسپانیایی منچستر سیتی ادامه می دهد: "من رابطه بسیار خوبی با سسک فابرگاس و کاستا دارم. فکر می کنم که چلسی در تابستان خریدهای بسیار خوبی انجام داد، اما ما می رویم که نتیجه بازی را به نفع خود به پایان برسانیم. من و سسک از زمانی که 16 سال داشت با هم در تیم جوانان اسپانیا دوست بودیم و با هم ارتباط داشتیم. بازی های او را دنیال می کنم و او تقریبا در هر بازی مثمر ثمر کار می کند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد