کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: لمپارد می‌تواند جانشین من در چلسی باشد

به نظر آقای خاص هافبک پیشین آبی‌پوشان لندن با وجود پیوستن به یکی از رقیبان مستقیم این تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر، هنوز هم در استمفوردبریج مهره‌ای محبوب است.
ژوزه مورینیو معتقد است فرانک لمپارد، برترین گلزن تاریخ چلسی که در پایان فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد و به طور قرضی به منچسترسیتی پیوسته می‌تواند یک روز هدایت آبی‌پوشان لندن را بر عهده بگیرد. 

مورینیو با رد این موضوع که پیوستن لمپارد 36 ساله به منچسترسیتی تمام زحماتی که او برای چلسی کشیده را بر باد داده، تاکید کرد که مسئولان چلسی با آغوش باز آماده استقبال مجدد از او هستند.

آقای خاص که مردانش فردا (یکشنبه) در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس میهمان فرانک لمپارد و هم‌تیمی‌های او در منچسترسیتی هستند، گفت: من هنوز هم باور دارم که چلسی از فرانک لمپارد هر زمان که بخواهد برگردد استقبال می‌کند و او در اینجا هر کاری که بخواهد می‌تواند انجام دهد. این‌ها حرف‌های آبراموویچ است و فکر نمی‌کنم که اشتباه از آب درآید.

مورینیو افزود: بازی در منچسترسیتی مقطعی از دوران بازیگری لمپارد است. فکر می‌کردیم که او قرار است برای نیویورک سیتی بازی کند اما تصمیم گرفت به منچسترسیتی برود. این هم یک گزینه بود و ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم. با این حال جایگاه لمپارد در تاریخ چلسی تزلزل ناپذیر است. به نظر من در آینده هیچ‌کس کارهایی که لمپارد برای چلسی انجام داده را فراموش نخواهد کرد. او یک روز می‌تواند برگردد. من که اینگونه فکر می‌کنم. اگر او بخواهد مربیگری کند می‌تواند جانشین من در چلسی شود.

منبع:شفقنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد