کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کمپانی: رقابت قهرمانی لیگ برتر سه‌جانبه خواهد بود

کاپیتان منچستر سیتی اعتقاد دارد که رقابت قهرمانی لیگ برتر با پا گذاشتن آرسنال در یک نبرد سه‌جانبه با چلسی و من‌سیتی «آشفته» خواهد شد.
سیتی ده‌نفره در برابر چلسی صدرنشین شکست را با تساوی 1-1 عوض کرد تا لندنی‌ها با اختلاف 3 امتیازی بالای جدول باشند.   ساوت‌همپتون و استون‌ویلا که در مکان دوم و سوم جدول رده‌بندی هستند، در طولانی‌مدت دوام نخواهند آورد و این بدان معنا ست که آرسنال و من‌سیتی محتمل‌ترین گزینه‌ها برای تعقیب چلسی در صدر خواهند بود. مسابقه‌ی تیم‌های چلسی و منچستر سیتی را دیدار مدعیان اصلی قهرمانی نام گذاشته بودند، اما کمپانی اعتقاد دارد که آرسنال که با یک امتیاز بیشتر از سیتی در رده‌ی چهارم قرار دارد را نیز باید در این رقابت وارد کنیم.
«عادلانه نیست که در این لحظه این اسم را برای این بازی بگذاریم. اول به این دلیل که ما تا به حال در جدول حتی نزدیک به چلسی هم نشده‌ایم. ثانیاً من چیزهای خوبی از چلسی دیده‌ام، اما چیزهای بهتری را از آرسنال دیده‌ام و برای همین حدس می‌زنم که همه‌چیز به ثبات بستگی دارد و با وجود لیگ قهرمانان، این رقابت حول و حوش دسامبر آشفته‌تر خواهد شد. هنوز خیلی زود است. پنج امتیاز [اختلاف با چلسی] چیزی نیست. اما مثل همیشه این رقابت در دسامبر و ژانویه آشفته می‌شود، دست‌کم در این شش سال اخیر که من این‌جا بوده‌ام این‌گونه بوده است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد