کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس:ونگر دیگر با من حرف نمی زند

فابرگاس فاش ساخت که از زمانیکه به چلسی پیوسته است؛ آرسن ونگر ارتباطش را با وی قطع کرده است

فابرگاس:ونگر دیگر با من حرف نمی زند

سسک فابرگاس، هافبک اسپانیایی تیم چلسی درمصاحبه ای فاش ساخت که آرسن ونگر از زمانیکه او به چلسی پیوسته؛ با وی قطع رابطه کرده است.  

 فابرگاس گفت:" هنوز چیزی تغییر نکرده است. ونگر با من حرف نمی زند. واقعیت این است که از زمان پیوستنم به چلسی، رابطه من و آرسن ونگر هم قطع شده است."


 فابرگاس که تابستان امسال از بارسلونا راهی چلسی شد؛ تاکنون بیشترین پاس گل را در 5 هفته ابتدای لیگ برتر جزیره، داده است. در حالیکه همه گمان می کردند که او پس از ترک بارسلونا، به آرسنال بازگردد؛ چنین نشد و او به تیم ژوزه مورینیو پیوست.


 فابرگاس ادامه داد:" هیچ مشکلی با ونگر ندارم. ارتباط ما به گونه ای بود که دوست داشتم برای همیشه حفظش کنم. مطمئنم روزی که این جو منفی بخوابد و همه چیز آرامتر شود؛ بار دیگر با یکدیگر حرف خواهیم زد."


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد