کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش‌بازی چلسی - بولتون: آیا خوزه به چک بازی خواهد داد؟

در دور سوم از سری مسابقات کپیتال وان کاپ انگلستان، تیم‌های چلسی و بولتون در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
چلسی پس از آن که اوایل هفته توسط پیگرینی "تیمی کوچک" نام گرفت، بار دیگر با بازی برابر بولتون بحران‌زده چمپیونشیپی، به روال عادی خود به عنوان تیم پرقدرت‌تر و بزرگ‌تر، که شانس پیروزی بیش‌تری دارد، بازمی‌گردد.  

شانس پیروزی وندررز به شدت کم است. آن‌ها از هشت بازی در چمپیونشیپ تنها یک پیروزی دارند و در دور قبلی این جام به سختی و در حالی که عقب بودند، توانستند تیم‌هایی از لیگ‌های پایین‌تر را شکست دهند. با این وجود، چلسی احترامی را که معتقد است پیگرینی برای آن‌ها قائل نبود، برای بولتون قائل خواهد بود.

دستیار خوزه مورینیو، استیو هالند، گفت: "باید مراقب این بازی باشیم و برای رقیب احترام کامل قائل باشیم. ما برابر اسویندون از لیگ یک در فصل گذشته تجربه ناخوشایندی داشتیم. از آن مخمصه نجات یافتیم. شما ذاتاً تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر را دست کم می‌گیرید. اگر این کار را بکنید، دچار دردسر خواهید شد."

اخبار تیم‌ها

رامیرز به خاطر مشکل عضله‌ای، بازی را از دست خواهد داد. بعید است مورینیو ریسک کرده و به کاستا بازی دهد، چرا که وی اخیراً از یک مصدومیت همسترینگ رهایی یافته اما احتمال حضور پیتر چک وجود دارد؛ زیرا خوزه برنامه دارد تا به بعضی از بازیکنان اصلی استراحت دهد.

بولتون کریس هرد چندپسته را با قراردادی شش هفته‌ای به طور قرضی از استون ویلا به خدمت گرفت و وی می‌تواند برابر چلسی به میدان برود. دو تازه‌وارد دیگر، پدی کِنی و مکس کلایتون، نیز ممکن است برای بولتون بازی کنند.

نکاتی در مورد بازی

چلسی 9 بازی اخیرش را برابر بولتون در تمامی رقابت‌ها با پیروزی پشت سر گذاشته است.
آخرین باخت چلسی برابر بولتون برمی‌گردد به دسامبر 2003 با نتیجه 1-2 در لیگ برتر.
چلسی 18 بازی است که به بولتون نباخته (15 برد و 3 تساوی).
آخرین دیدار این دو تیم در لیگ برتر در فوریه 2012 بود که با نتیجه 0-3 به سود چلسی به پایان رسید. دروگبا در آن بازی گل‌زنی کرد.
آخرین بازی این دو تیم در کپیتال وان کاپ برمی‌گردد به اکتبر 2009 که آبی‌پوشان لندنی با برد 0-4 به دور پنجم صعود کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد