کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گری کیهیل: همیشه مدیون استون ویلا هستم؛ در هر بازی برای پیروزی به زمین می‌رویم

در آستانه رویارویی کیهیل به تیم سابقش این بازیکن به ستایش از استون ویلا پرداخت.
به گزارش اسکای، کیهیل که 10 سال پیش در ویلاپارک دوران حرفه ای خود را آغاز کرده بود و در آکادمی این باشگاه پروش یافت در سال 2008 به بولتون پیوست و پس از آن در سال 2012 راهی استمفورد بریج شد.   با این وجود کیهیل می گوید که بودن در اینجا را مدیون استون ویلا است. وی در این مورد می گوید:

"من دورانی عالی در ویلا داشتم که بیشتر آن در تیم جوانان بود. من به آن ها مدیون هستم. آن ها مرا خریدند، پرورش داند و برای من لحظات باشکوهی رقم زدند، بنابراین مشتاقانه منتظر بازی با آن ها هستم. اگر شکست هفته گذشته آن ها را نادیده بگیریم آن ها فصل را بسیار خوب شروع کرده اند، بنابراین بازی بسیار سختی برای ما خواهد بود. "

ویلا اکنون با سه امتیاز کمتر از چلسی پشت سر این تیم در جایگاه دوم قرار دارد و کیهیل امیدوار است، چلسی روند پیروزی ها خود را ادامه دهد: "اینکه ذهنیت برد را داریم بسیار خوب است. اگر به چند نتیجه گذشته نگاه کنید می بینید که مقداری فشار روی تیم است ولی در حال حاضر ما شکست ناپذیر هستیم، خوب کار می کنیم و باید اعتماد به نفس خود، را بخصوص هنگام بازی کردن مقابل تماشاگران خودی در استمفورد بریج، نگه داریم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد