کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فیلیپه لوئیس: اعتراضی ندارم؛ در کار با مورینیو، تیم بالاتر از فرد قرار می گیرد

فیلیپه لوئیس گفته هیچ گونه نگرانی ای بابت عدم حضور مرتب اش در ترکیب ثابت چلسی ندارد.

این مدافع کناری برزیلی طی تابستان، با انتقالی 15/8 میلیون پوندی راهی استمفورد بریج شد، ولی فعلا در بین نفرات ثابت ژوزه مورینیو جایی ندارد.

 

وی در این باره به نشریه Evening Standard لندن گفته است:

"بودن در این باشگاه، فوق العاده است. هر زمانی که بازی می کنم یا در حال تمرین هستم، حضور در باشگاهی بزرگ را حس می کنم. همه می خواهند بازی کنند. اگر این گونه نشود، نارضایتی تان طبیعی است، ولی وقتی من به اینجا آمدم، با مورینیو صحبت کردم و می دانستم آمده ام که یک قهرمان شوم، نه اینکه به بهترین مدافع کناری یا بهترین ارسال کننده بدل شوم.

"زمانی که با مورینیو کار می کنید، باید بدانید که تیم بالاتر از فرد قرار می گیرد. من هم الان در مورد خودم، فکر نمی کنم. تیم عملکرد بسیار خوبی داشته است. چهار بازی ابتدایی مان را پیروز شده و دیدار پنجم را تساوی کردیم. من به هیچ چیز اعتراضی ندارم. باید تا زمان ایجاد فرصت صبر کنم و در آن موقع به راحتی ترکیب ثابت را از دست ندهم.

"وقتی بازی نمی کنید، گاهی اوقات اعتماد به نفس خود را از دست می دهید، ولی من حسی عالی دارم. ماه گذشته به اردوی تیم ملی رفتم و اینجا هم در لیگ قهرمانان بازی کردم. دقایقی هم در لیگ برتر و لیگ کاپ حضور داشته ام. از همین رو، آمادگی ام کامل است. چون در همه بازی ها، حضور نداشته ام، خسته هم نیستم و امیدوارم هر زمان که مربی به من نیاز داشته باشد، در بهترین شرایط و بالاترین حد اتکا به نفس قرار داشته باشم."


منبع: طرفداری


نظرات 1 + ارسال نظر
سعید جمعه 4 مهر 1393 ساعت 10:43

بازیکن با شعور و با فهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد