کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: آرسنال به دلیل حضور اوزیل نیازی به من نداشت


 سسک فابرگاس معتقد است به دلیل حضور مسوت اوزیل در آرسنال بود که انتقال وی به این باشگاه محقق نشد.


 فابرگاس هافبک 27 ساله اسپانیایی در فصل تابستان از باشگاه بارسلونا به چلسی منتقل شد اما بسیاری از این انتقال تعجب کردند زیرا وی مدتها مورد توجه باشگاه آرسنال بود.

 ملی پوش اسپانیایی که شروع بسیارخوبی همراه با چلسی داشت و بیشترین پاس گل را به هم تیمی‌های خود داده است، می‌گوید: فکر می‌کنم به دلیل حضور مسوت اوزیل درآرسنال بود که آرسن ونگر نیازی به جذب من احساس نکرد.

من همواره گفتم آرزوی بازی درلیگ برتر انگلیس را دارم زیرا آن را بهترین و با کیفیت‌ترین لیگ فوتبال درسراسر جهان می‌دانم والبته آرسنال گزینه اول من بود. اما آنان من را نخواستند. این موضوع باعث ناراحتی‌ام نشد زیرا در فوتبال چنین مسائلی عادی است، درهر حال زندگی جریان دارد و من هم به تیم جدیدی ملحق شدم.


منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات 2 + ارسال نظر
hadi جمعه 4 مهر 1393 ساعت 10:53

بس کن دیگه هی میگی آرسنال اگه ارسنال را دوست داری باید چلسی نمی اومدی

دقیقا . خیلی از ارسنال حرف میزنه . کاملا مشخصه دلش با چلسی نیست .

سعید جمعه 4 مهر 1393 ساعت 10:42

ارسنال تیم نیست که بخوای اونجا بازی کنی. حیفی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد